Gå til innhold

KEISERSNITT


sacko

Anbefalte innlegg

Er det noen flere som her som veit de skal ha et planlagt keisersnitt? Jeg skal ha mitt 4 uker før termin, blir godt fulgt opp av sykehuset men føler meg alikavell utrygg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har to hastesnitt fra før, så viste allerede da jeg blei gravid at det også blei keisersnitt denne gangen.Begge de to første var over termin, så syntes det nå blir tidelig med 4 uker før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet man det på forhånd ? Er det noe jordmor sjekker på en måte? Jeg er førstegangsfødende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Be om det? Da må det være rimelig forskjellig fra sted til sted... Jeg får ikke keisersnitt fordi de mener fødselsangst ikke er god nok medisinsk grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan finner man ut at man har for trangt bekken? Er det noe alle måler en spesiell tid før fødsel eller visste du fra før av at du har det pga tidligere fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke dette ved min forige fødsel. Det ble forsøkt normal fødsel, men gutten min satt bom fast. Det endte til slutt med akutt keisersnitt.

I ettertid ble bekkenet mitt målt på røndken og det viste seg å väre for trangt til å føde en normalt stor baby.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad for at jeg denne gangen slipper å gå igjennom det samme som sist. Det tok veldig lang tid å komme seg etter forige gang, men de sier at planlagt keisersnitt ikke kan sammenlignes med et akutt. Sist måtte jeg på en måte gjennom begge deler, og alt føltes litt dramatisk.

Men kunne jeg velge ville jeg klart ha foretrekt normal fødsel. (Vil forresten anbefale epidural på det varmeste ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...