Gå til innhold

nå blir jeg snart sprø her

Anbefalte innlegg

Skrevet

har to små og den minste har holdt på i snart en uke med å vokne hver time fra ho legger seg på kvelden til 5 om morran, da står jeg opp med ho.

Jeg er så utrolig sliten, tar gjerne ti min, noen ganger en halvtime å få ho til å sove igjen . Og så legger jeg meg ned sover 30 min til en time før det er påen igjen.

Ikke virker det som om noe plager ho egentlig heller. Og ikke roer ho seg uten at puppen kommer, skulle jo liksom avvenne ho ikke la ho ha den hver time gjennom natta.

Er så sliten at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg og har absolutt ingen avlastning, hverken bf, familie eller venner.

Jeg går på veggen snart om ho ikke gir seg, ho er 8 mnd.

Kjenner at jeg virkelig nærmer meg det punktet at jeg ikke takler dette mer.

Jeg har prøvd å la ho sove mer/mindre på dagen.

legge ho senere på kvelden også videre ingenting funker. ho er kjempetrøtt så skjønner ikke hva som gjør det.

Men har mest av allt lyst å sette meg ned å grine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg skjønner du er veldig sliten.

Min gutt holdt på slik en periode. Jeg tokk han til legen når han holdt på slik i ove 1 uke og en dag ikke ville ha mat. Da hadde han ørebetennelse. Han hadde vært i fin form eller om dagen. Legen sa at det oftest gjør vont om natten og derfor han ikke sovet på en stund. Han fikk antibiotika og efter 2 våken netter til så sover han nå igen hele natten. Gutten min er 8,5 månd

Det trenger ikke vare at barnet ditt har det samme, men kan være lurt å gå til legen bare for å se.

Skrevet

I stad våknet hun og kastet opp så tydelig at hun ikke er i form, jeg får se an og snakke med legen. Men hun vil ikke få antibiotika uten videre, da jeg er veldig allergisk mot det. Legen min sa det når elste var syk at siden jeg var så allergisk så ville de legge inn på sykehus et døgn for observasjon om hun ble så syk at hun ma ha antibiotika. Bare i tilfelle hun har samme allergi, å det gjelder vel inste også. Trodde ikke slikt var arvelig jeg....

Men klart vil ungå farlige sitvasjoner også.

Men det virker ikke som om det er smerter som vekker henne da, hun er nok ikke i form idag man har ikke virket som om det er noe spesielt. Har lurt litt på tenner siden hun ikke har fått noen ennå. men hun spiser og drikker godt også, våte bleier, bærsjer normalt. oppfører seg normalt.

Skrevet

Hei!

Jeg kjenner igjen dette ja... Har hatt det slik med to, da de var 7-8 mndr, og det hele endte med at jeg måtte ta en mild ferber metode for å få dem til å sove hele natten. Da hadde jeg ikke annet valg, fordi jeg ble fysisk syk av søvnmangel over flere uker...

Første natt er verst, andre bedre etc. Det gikk veldig greit, men en må ikke gi seg, la barnet forstå at det er ikke mer pupp å få om natten (tror det er derfor de våkner, vil ha kos og varme) Du må jo se selv hva du foretrekker selvsagt, og det må jo ikke gjøres om barnet er sykt selvfølgelig.

Skrevet

Har ikke egentlig hatt noe imot let feber egentlig, tok den veien med elste, problemet er at nå minste gråter høyt ver litt tid så vokner største og da har jeg det virkelig gående. Så kjenner meg rett og slett ikke helt klar for det ennå.

Før dette starte har minsta sovet natta gjennom, voknet en gang max. Så kan jo være smerter.

Jeg ga henne en stikkpille istad siden ho kasta opp og ikke var i form (altså ikke fordi ho kasta opp....men fordi jeg lurer om det er smerter.)

Ho sovna 45 min etter og har sovet siden nesten 2,5 time nå. lengste på en stund. kan være tilfeldig men får se hvordan resten av natta blir.

Og heller vurdere en tur til legen i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...