3SmåGull Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Når gir kvalmen seg? Jeg er i uke 15, og er såå kvalm på ettermiddagen/kvelden... Ofte kommer middagen i retur :/
Seb Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Hei:) Tror ikke det er noen oppskrift på det, jeg er 16 + 2 og er fortsatt kvalm:( slitsomt....er det i perioder spes på ettermiddagen og kvelden... Men 1 mann var jeg kvalm til uke 12...!! Håper det gir seg snart... Lykke til da:)klemm
Mamma_til_isabella Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er i 19 uke og sliter fortsatt med brekninger.....så det er helt inviduelt når kvalmen går bort desverre
mai^prinsessa Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Jeg hadde det verst frem til uke 20.. da spydde jeg hver dag.. etter det har jeg spydd gjennomsnittlig 3-4 ganger i uka.. spyr enda og er i uke 26.. jeg er kjempe heldig!
mortilgutt Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Har høyrt om dei som har spytt og vore kvelmne i 9 mnd... så det er ikkje sikkert det går over, men det er heldigvis sjelden! Lukke til. For meg hjelpte det å eta knekkebrød, eple og drikka te. Det er lurt å kvila mykje og! Ta godt vare på deg sjølv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå