Gå til innhold

noen som har bestilt kjole fra dhgate.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har funnet drømmekjolen, men er så usikker på om jeg tør å bestille. Tenk om den ikke passer.. får jo ikke akkuratt sett på fasongen om den sitter osv...

men har sett på så mange andre kjoler og ingen kan måle seg med den..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og fikk ikke varen:(

Hvis du har bilde er det sikkert ikke noe problem å få sydd en hos noen andre.

Jeg ville bestilt skreddersydd kjole igjennom noen andre, er flere som har ut/ har hadt ut annonse på finn.no.

Da betaler du alt mellom 20-50% ved bestilling og resten når du motar varen.

Er vel litt forskjellige prisklasser på di som selger brudekjoler på finn.no men jeg kjøpte min til 2600 og ble super fornøyd:)

Tror kanskje hun har gått opp litt i pris men tror hun ligger under 3000 men jeg er ikke helt sikker for er snart 6 mnd siden jeg bestilte.

Hun bestiller jo ifra Kina hun også da men jeg synes det var veldig trygt at noen andre tok seg av det og synes ikke det var så høy pris.

Hører også endel positivt om JKdress.

Jeg ville aldri brukt 10000 på en kjole.

Skrevet

Har aldri om noen som ikke har fått kjolen fra Dhgate.

Dette er Kinas største nettside og de er veldig strenge på karakterene der nede. Selger får heller ikke pengene før han har levert kjolen og du har godkjent den så hvorfor skulle han ikke levere ? Har det skjedd noe feil med bestilligen kanskje ? Det er lurt å betale med Visa uansett.

Skrevet

Har du link til kjolen så skal jeg se om jeg finner en bra skredder til deg. Jeg kjenner de beste skredderene der nede.

Skrevet

Jeg fikk ikke kjolen min, og pengene såg jeg aldri noe til igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...