Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Var det mange som fikk den kommentaren av jordmora etter fødselen?
*toppris* Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 jeg fikk den, at jeg er skapt til å føde.. hun la også til at jeg måtte sjekke om hun var på sykehuset ved neste fødsel for hun ville veldig gjerne være med hvis det var greit for meg;) koselig;)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Jeg fikk kommentaren før fødsel. Siden jeg er liten og tynn så spurte jeg hvordan dette skulle gå. " Det går så fint så, du har stoooort bekken og gode hofter, så detta går bra. Du er som skapt til å føde" Joda, fødselen gikk greit, verre med den jævla revninga, for der nede er det ikke stort
lillebøllaspringmadrass Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Jeg og mamma har og fått den beskjeden ja. enkle og fine fødsler. Jeg har ikke revna en millimeter heller.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Har fått høre at jeg er som skapt til å gå gravid og å både føde barn.
Bunnies by night Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Ja Med følgende kommentar: du skal gjerne få lov til å komme tilbake til meg neste gang du skal føde. Et nordnorsk rivjern av en jordmor*ler*
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Ja. Fordi riene mine var så korte, lite vonde og uregelmessige, men likevel fort gav meg god åpning da jeg skulle ha nr 3. Jordmor sa at det var veldig uvanlig og at jeg derfor måtte være i bedre stand til å føde barn enn normalt. Jeg vet ikke om jeg er helt enig da, hun så meg tross alt unde min tredje og enkleste fødsel ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Har fått høre det etter alle fødslene mine ja. Og sist gang sa jordmor: "Ring meg når det starter neste gang da, så tar vi hjemmefødsel"
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. mars 2009 #10 Skrevet 4. mars 2009 Helst siden jeg var ferdig utviklet har jeg fått høre at jeg har en "fødekropp", hva nå det skal bety. Om det hjalp meg noe særlig da jeg faktisk skulle føde, vites ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #11 Skrevet 4. mars 2009 Nei det har jeg ikke fått høre. Og det selv om jeg har født to barn uten smertelindring.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #12 Skrevet 4. mars 2009 Jada med begge og dette var en perfekt fødsel, tror de sier slikt for å rose ;-)
NokErNok Skrevet 4. mars 2009 #13 Skrevet 4. mars 2009 ja det fikk jeg også høre alle tre gangene.....men, en kvinnekropp er jo skapt til å føde også da.....sånn sett....
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #14 Skrevet 4. mars 2009 Jeg fikk den, fikk også høre at jeg var en naturlig føderske (jeg hadde epidural og lystgass), og at neste gang mått jeg ikke drøye før jeg dro til føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå