Gjest Tale30 Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Noen som har forslag? Jenta mi vil aktiviseres heeele tiden. Jeg leker med rangler og en babygym, daser litt med henne og synger og snakker osv. Det ville ha vært fint med noen ideer til ting som kan aktivisere henne når jeg ikke nødvendigvis sitter helt oppå henne.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 vi hadde masse leker med lyd, sånn som ble aktivisert når baby sparket i det osv. og ha spilledåser som de kan trekke i. De lærer fryktelig fort å ta tak i snorer og dra;) og hvis du vil være "slem pike" kan du kjøpe sånn baby eisnstein dvd, og la henne se i noen få minutter. De er delt inn i kapitler som du kan velge, og da holder det på 5-10 min med klassisk musikk og farger og dyr og slikt;) Meget stimulerende, men må brukes i korte perioder når de er så små, og ikke sent på dagen pga overstimuli før natta;)
Gjest Tale30 Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Jeg så en sånn babygym melodymaker på baby shop som har sånne leker som snurrer og lager musikk, den sa ganske bra ut.. Takk for tips i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå