Gå til innhold

Pergo- noen med samme erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke gravid (tror jeg) men tenkte jeg skulle spørre dere her inne på 1. trimester.

Gikk på pergo i januar, og fikk tr på ikm da. Nå har jeg hatt pausemnd og hadde egentlig ikm i går. Fikk skikkelige mensmurringer i går ettermiddag- og tenkte at nå kommer tr på besøk. Men dengang ei. Det ga seg igjen og nå kjenner jeg egentlig ingenting. Har testet både i på mandag og i dag, men ikke antydning til strek engang:(

Bare lurer på om syklusen er blitt litt lengre pga pergo, og at EL var noen dager etter det "vanlige"? har jo hørt om det. Og da vil jo IKM bli forskjøvet også. Men hvis jeg hadde vært gravid burde det vel snart komme en idet minste litt positiv test?

Har også en annen teori om at syklusen er like ute å kjøre som før jeg begynte på pergo, med 70 dagers syklus osv... :( (Håper virkelig ikke det)

Setter stor pris på om noen vil dele erfaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Jeg har desverre ikke noe erfaring med det. Blei selv gravid etter pergo kur pga. at jeg ikke hadde EL. Råder deg til å høre med legen om det. Og vent noen dager til før du tester igjen. Kan hende HCG har steget :-)

Lykke til!

Skrevet

Er såå deppa i dag. Måtte jo ta en test i dag også.. Klarte ikke la være. Den var jo ikke positiv den.. Har lest om mange som får positiv test noen dager etter IKM.

Hadde litt slim forrige mandag.. Kan jo hende at det var EL. Det var på dag 20 tror jeg.. Hvis det var EL, så er det kanskje ikke rart at testen ikke er positiv ennå.. Begynte å tenke på de fææle menssmertene, at det kanskje var festesmerter??

Skulle sååå veldig ønske at det klaffet nå....

(et lite sutre innlegg fra meg:(

Skrevet

huff.. har dere prøvd lenge? jeg hadde det sånn jeg også.Vi hadde holdt på i rundt to år.. Men da vi hadde gitt opp, og bestemt oss for å vente litt med å fortsette prosessen satt den gitt. Jeg klarte fortsatt ikke å tro det etter fire tester, så jeg måtte ringe gynekologen min å få UL å se det selv:-) en utrolig opplevelse. Bare å glede seg!

Kan jo hende at EL var forsinket og det faktisk har klaffet, men litt senere enn du trodde!

Håper virkelig det ordner seg for deg, og masse lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...