Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Mener selvsagt ikke en barnehage som er åpen....hehe...men "Åpen barnehage". Hørt at disse finnes, men vet ikke helt hvordan disse fungerer.
lure Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 En barnehage med 1-2 ansatte som setter igang aktiviterte ol. Men mor eller far må være der med barnet og det er foreldrene som passer på sitt barn. Noen å-bhg. tillater dagmammar men ikke alle.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Åpen-bhg er ett tilbud til barn og foreldre som er hjemme.. Der kan mor/far ta med seg barnet i bhg og være der sammen med barnet sitt og andre barn. Det er kanskje sangstund eller annen "organisert" lek og masse frilek slik at barn lærer seg bhg- setting hvor de leker sammen.. de foresatte får da også ett tilbud hvor de får litt sosialt samvær med andre i lik situasjon. Det er gjerne bhg-.ansatte som hjelper til og skaper ett godt miljø for barn og voksen.. Flott tilbud=)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Men fungerer det slik at jeg kan dra dit i morgen å leke med sønnen min? Eller må jeg være påmeldt, betale etc.....???
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 koster vel rundt 20-30 kr pr gang, og du kan komme når det passer deg, må ikke være inmeldt. Er det fullt må dere kanskje vente utenfor til noen går, det er det hele.
KaMa Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Det varierer sikkert fra bhg til bhg. Jeg har aldri opplevd hverken at det er så fullt at man ikke får komme inn, bli spurt om jeg faktisk er mammaen (ang dagmammaer) eller å måtte betale for annet enn lunchen, som var 20 kr pr familie. Og det er bare å dukke opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå