Gå til innhold

Fler som har ønsket seg Ullevål?


Millepille

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nå termin 9.okt og har bedt om å føde på Ullevål. Noen andre som skal dit? Jeg valgte det pga sykehushotellet, men har ellers ikke hørt så mye hvordan det er der. Noen med kunnskap eller erfaringer? Klem til alle voksende damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har foreløpig beregnet termin samme dag som deg. Jeg kommer til å ønske Ullevål, men har ikke vært hos legen heller, så har heller ikke fått søkt enda. Skal til legen i neste uke.

 

Jeg har født på Ullevål tidligere og var veldig fornøyd med det, spesielt hotellet. Så jeg vil absolutt dit igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

jeg fødte på ullevål i november og trivdes godt der. var på barsel første natta og så hotellet i tre netter etterpå. og ikke minst så fikk jeg god hjelp til amming -noe jeg var veldig redd for at jeg ikke skulle få til på forhånd.

det eneste jeg synes er litt dumt er at mannen må betale for å bo der sammen med deg. jeg synes jo han skulle få bo der gratis jeg da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt på ullevål, men da på ABC avdelingen... Har hørt så utrolig mye bra om den avdelingen.. Men er jo litt skummelt å greie seg uten epidural og lystgass da..... Satser på lett fødsel!! Min termin er 6. okt, så vi treffes kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...