Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Nå har jeg og sambo gledet oss i flere måneder til å ultralyden neste uke - og i går kom samboeren min hjem fra sjøen etter fire uker ute. Men så får han plutselig beskjed om at han må nødt å dra ut igjen med en annen båt som mangler folk - så nå har han dratt og blir ute i to uker til. Det vil si at jeg blir nødt til å gå på ultralyd uten ham... Snufs... Vi som skulle dele denne opplevelsen sammen.... Blir så lei....
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Trist da, er det første barn? Kanskje du kan få med deg ultralyden på video? Da kan dere jo se på sammen når han kommer hjem?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Nei, det er mitt andre barn, men hans første. Går det an å få video av ultralyden altså? I så fall hadde jo det vært supert! -HI-
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Er ikke mye vits i det når samboeren min ikke blir hjemme før om nesten to mnd da.... hele poenget med at jeg var lei meg var at vi har gledet oss til denne dagen lenge, og nå går han glipp av den. Kan du som er så spydig forklare meg hvordan vi skal ordne privat UL når han kun blir hjemme en helg om et par uker, så drar han ut igjen i over en mnd???? Så vidt jeg vet går det ikke an å få ultralyd i helgene....Sånne sure kommentarer kan du bare holde for deg selv! -HI-
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Enig med deg HI, at sånn sure kommentarer kan folk la være å komme med! Er dritt lei av at det ofte blir sånn her inne.. Jeg har også en mann som reiser bort på jobb, nå for tiden er han borte 6 uker og hjemme 3. Men denne gangen fikk jeg bare ha han hjemme 2 uker før han måtte ut igjen.. Ifølge beregningene skal han være hjemme når vi skal på ultralyd, men siden han av og til plutselig må reise før tiden, så er jeg jo ikke helt sikker på om jeg får ha han med.. Blir veldig skuffet akkurat som deg, dersom han ikke får dette med seg. Er også hans første barn, mitt andre. Kan selvsagt bestille privat UL når han er hjemme, men kommer heller til å spare dette til 3D UL senere i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå