Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Har så utrolig tannlegeskrekk at jeg får helt frysninger bare av å tenke på det. Er helt grusomt å gå sånn, men nå er det 2 år siden jeg har vært der og burde absolutt dra dit snart igjen, tenker på det hele tiden. Tror jeg har minst ett hull. Men så har jeg lest om at det er mulig å behandle karies med laser. Noe sted på østlandet som gjør det? Noen som har gjort det selv, og som forhåpentligvis kan berolige?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå