Gå til innhold

Laserbehandling av hull i tennene??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så utrolig tannlegeskrekk at jeg får helt frysninger bare av å tenke på det. Er helt grusomt å gå sånn, men nå er det 2 år siden jeg har vært der og burde absolutt dra dit snart igjen, tenker på det hele tiden. Tror jeg har minst ett hull.

 

Men så har jeg lest om at det er mulig å behandle karies med laser. Noe sted på østlandet som gjør det?

 

Noen som har gjort det selv, og som forhåpentligvis kan berolige? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...