babyklar er lykkelig :) Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 hei. lurer bare på hvordan dere bruker el-test for å se graviditet? Tok en graviditetstest som var negativ, det samme er el-testen. clearblue. Tok den ut etterpå, og ser det er to streker, en svak og en sterk. Det var kun en tidligere i uken. Hvorfor blir det noen ganger en strek, og noen ganger en til svak strek? Snakker nå altså om el-test Tenkte jeg bare skulle sjekke siden jeg har lest her inne at el-tester er mer sensitive enn graviditets-testene. Men senser el-tester også tsh? Eller har vi litt økt med det der eggløsningshormonet i graviditeten også? Hva er årsak til at el-test kan brukes som graviditetstest? Som sagt, den andre streken var mye svakere enn den andre, men veeeldig tydelig.
oneLone Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Den KAN vel vise det:) Jeg tester med mellomsterk ELtest om dagen, og negativ gtest. Hadde skyggestrek i helga, men ikke på nyere tester:( Tester med billigtester da Tror ikke eltest er positiv før den er like sterk som kontrollstreken, desverre Hvis jeg tar feil, kan vi håpe i sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå