Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på butikken og hadde handlet litt, ble to middels tunge bæreposer og han insiterte på å bære begge. Jeg spurte om han var sikker, selv om de ikke var så veldig tunge er det jo tungt for en 6 åring. Neida, dette skulle gå fint, og så sier han: "Jeg må jo hjelpe deg mamma slik at du ikke skader babyen i magen med å bære for tungt!"

Søte lille hjelpsomme gutten min :-) Gav ham masse skryt da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe.

Littt annen, men min gutt på 2,5 år hadde en fin en i dag han og.

Vi hadde vært til frisøren for å stusse håret hans, stakk også innom en bokhandel og jeg så at det var en del fine titler på mammut salget.

Da vi kjørte hjem så sa jeg noe sånt som at; kanskje mamma skal ta seg en tur på lørdag og kjøpe ett par bøker til julegaver.

Neeei, mamma, høre jeg, nissen lager og kjøper julegaver - ikke du.

Holdt på å kjøre av veien jeg. Har jo blitt fortalt før at han ligger godt ann i forhold til språk, ordforråd og er flink til å uttrykke tanker, men at han kunne konkludere sånn det hadde jeg ikke trodd.

Skrevet

Var bra gjort ja :-) Han høres veldig flink ut for alderen!

Vi hadde også en slik med nisser. Da var det 6 åringen, som ikke er så vandt med dette som 4 åringen, som så en hjort, men han tok litt feil og ropte: "Se, et reinsdyr!" (hadde nettopp hatt om reinsdyr), hvorpå 4 åringen sier "Nei, det der er ikke et reinsdyr skjønner du vel, det er hjort! Reinsdyr ser vi jo bare på julaften sammen med nissen!"

Tror nissen er viktig for disse små jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...