LilleTrille med en tulle Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er litt sliten etter å ha regnet masse på boligbusjett og lån idag, så skjønner ikke hvordan jeg skal regne ut hvor mange dager det er igjen? Finnes det en kalkulator for det også eller? =) Takk for hjelpen.
LilleTrille med en tulle Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. mars 2009 Mener selvsagt hvor lenge jeg har igjen til termin, hvis dere ikke skjønner det=P Var ikke helt klar i innlegget over....*trøtt*
ble_mamma_6august 09 Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 se på din egen side her inne.. står hvor mange dager det er igjen
LilleTrille med en tulle Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2009 Jeg finner det ikke jeg=P Står bare "velkommen ********* Idag er det 4 mars" Det står heller ikke på profilen min. Jeg har registrert termindato også.
*toppris* Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Din egen side God dag xxxxxx! I dag er det onsdag 4. mars. Du går nå i 15. svangerskapsuke og har 184 dager (26 uker) til termin fredag 4. september 2009. står det ikke noe slik som dette? det står på min side, når jeg trykker på din egen side i venstremargen her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå