Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Her brukes det mest body. Synes det er praktisk + det er mange fine bodyer til de. Her er snuppa 2 år og 3 mnd. Og er begynt å tisse litt på do, men regner med det ennå er en del månder til hun er bleie fri. Hva gjør dere andre?
Honningmelon Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Ja, hun har noen bodyer som er passe enda, så kommer til å bruke de til de blir for små. Da kommer jeg ikke til å kjøpe nye, så da får hun bruke trøye og truse selv om hun ikke har sluttet med bleie enda.
*bolla pinnsvin* Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Nei, sluttet da han var litt over ett år. Synes det er mest for babyer, men hvis du liker å bruke det, så er det jo bare å fortsette. Hver sin smak
ambujenta Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 vi bruker begge deler. truse om hun bare bruker genser
Herkules Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Bruker kun ullbodyer for det er kun der jeg finner store nok størrelser også er det kun nå på vinteren i vinterdress og sånn jeg syns det er nødvendig. Godt å sippe glippen bak
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Brukte body så lenge hun brukte bleie. Nå når hun ikke vil ha bleie, og vi må kunne forte oss på do, så er body fantastisk upraktisk ;o) (er på ander uka uten bleie...hun er flink, men et og annet uhell blir det jo ;o)
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Nei, det har han ikke brukt på over 1 år. Blir 3 år om 2 mnd. Tror det hadde sett veldig dunt ut på han nå...hihi, men det er nok fordi jeg er vant til å se han med bukse og genser. Det var han som nektet å bruke body mer etter å ha gått uten i et par dager.
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #8 Skrevet 8. mars 2009 her er det body hver dag. Syns det er super praktisk så lenge de har bleier. Også slipper man jo den glippa hvis genseren sklir opp
Gulljentene Skrevet 8. mars 2009 #9 Skrevet 8. mars 2009 Det varierer. Bruker endel ullbody på henne nå på vinteren da. Stiller seg nok annerledes når våren kommer for fullt, for da vil hun også være så lang at det blir umulig å finne noe annen type body enn ull i rett str. Er forresten litt frustrert over at det ikke finnes truser hvor det er plass til bleie inni i større str enn 86/92...er det liksom en selvfølge at de ikke bruker bleie mer når de bruker 98 i klær?!...
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #10 Skrevet 8. mars 2009 Det begynner å bli mindre ettersom jeg synes det er vanskelig å finne stilige bodyer til gutt i str 92, men noe blir det jo :-) (bruker forresten body selv jeg, det er genialt under skjørt for eksempel, null krøll)
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 9. mars 2009 #12 Skrevet 9. mars 2009 Nei, begynte med boxer da han var 17 mnd og blie fri. Vanskelig og finne boduer i str 110 også.
Lillemus Mei Skrevet 27. mars 2009 #13 Skrevet 27. mars 2009 De har body i store størrelser på LaRedoute. De hadde ihvertfall hvite som jeg brukte under t-skjortene om våren og sensommeren i fjor. Jeg synes det er ganske greit, føler t-skjortene og genserene glir opp hele tiden.
mai mammaen til to Skrevet 28. mars 2009 #14 Skrevet 28. mars 2009 datteren min sluttet med bleie i sommer og da sluttet vi å bruke body. jeg syns det er veldig praktisk med bodyer jeg. man slipper at det kommer glip på ryggen....men jeg syns ikke hun kunne bruke bodyer når hun ikke hadde bleie på. syns det virker ekkelt. men prøver å ta ulltrøyen litt nedi strømpebuksen nå da. så blir det ikke så stor glip. syns ikke det er baby å gå med body eg da... men spørs jo litt hvordan dem ser ut. mine barn har hatt mange bomulsbodyer som er en ekstra genser utenpå om dere skjønner. så da ser man ikke at det er body engang..
mamma til fire små Skrevet 28. mars 2009 #15 Skrevet 28. mars 2009 vi sluttet med bleie til gutten da han var litt over året. var så urolig ved påkldning og ved bleieskift at det ble bare et herk med de knappene. dessuten syns jeg ikke det er så mange tøffe bodyer til gutt. til jenter derimot synes jeg det ser penest ut med body under kjoler og skjørt. så syns ikke det er rart at dere fremdeles bruker body til jenta. håper jenta mi vil bruke body mye lenger enn det gutten gjorde.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #16 Skrevet 31. mars 2009 Vi bruker body så lenge han har bleie, bortsett fra om sommeren. Body er kjekt om vinteren, for da slipper man glippen bak.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #17 Skrevet 31. mars 2009 mamamen til elias og emma + spiren body eller bleie du sluttet med rett over året?
Mamman til M&E Skrevet 2. april 2009 #18 Skrevet 2. april 2009 Så absolutt, tenker at vi kommr til å bruke det til han blir bleiefri. Bruker genser også, varierer litt. Han er nettopp fylt 2 år
manonym Skrevet 4. april 2009 #19 Skrevet 4. april 2009 Kommer til å bruke body til han slutter med bleie. Synst det ser så ekkelt ut når de små går uten body slik at bleia siger osv. Bruker body under genser så har bare hvite bodyer, sparkjøp har i store størrelser.
mayaya Skrevet 5. april 2009 #20 Skrevet 5. april 2009 Nei, slutta før han var ett år. Aldri opplevd at bleien siger.
zitapus Skrevet 5. april 2009 #21 Skrevet 5. april 2009 Min bruker fortsatt body og kommer til å fortsette med det regner jeg med til han vokser ut av de han har (str 86/92). Kommer nok ikke til å kjøpe nye. Ullbody er jo veldig fint å ha nå om vinteren. Han er 2,5 og bruker fortsatt bleie så da er det enklest med body. Vi har jobbet med bleieslutt i flere måneder nå (og vært gjennom mange faser, han er fysisk helt klar, men ikke psykisk dessverre) og når han går uten bleie så har jeg bare bodyen utenpå uten å kneppe (den henger løst) slik at jeg slipper å skifte alt hvis det blir uhell. Veldig enkelt slik (selv om det ser litt teit ut, men nå er det bare hjemme vi driver og trener så det gjør ikke noe). Hvis han går med trøye så er han veldig flink til å dra den opp for å vise magen så det er er pluss med body der gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå