Gå til innhold

Til dere som har typer som har vært på utdri(t)kningslag !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier de å vare over helger ? Sambo og kompisene planlegger DET utdrikningslaget for en annen kompis, som skal vare over en hel helg, så nå lurer jeg på om det er normalt ? Finnes nok ingen fasit, men erfaringer. Jeg har nemlig aldri hørt om at det varer mer enn en kveld/natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes nok ingen fasit på det nei! :) Hadde det bare vært en regel,så hadde det vært så greit. Heheh.

Men trur det blir mer og mer vanlig. Min samboer var med på et lag her for et år siden,ca. Og det varte en helg,men de reiste opp på fjellet da,med et eget opplegg. Rafting,rapelering osv.

Det var ikke den typiske fyllegreia. Selvom det garantert ble litt fuktig på lørdagskveld :)

Skrevet

Disse skal også halvveis det, på en hytte til en av disse guttene, også skal de lørdag på dagen sende han det gjelder opp i seilfly, så skal de noe mer de ikke vet enda, så på hytten igjen på kvelden....vel jeg ser for meg en heftig tur på byen den kvelden, spør bare da jeg lurer. Jeg har aldri hørt om det før, og synes det er så typisk min sambo og skulle gjøre det hele til en hel helg, rett og slett for å komme seg bort hehe.

Skrevet

De to siste typen min har vært i har vært helger, men det var flere som ikke var med hele tida.

Skrevet

Jeg har "opplevd" 4 utdl. og alle har vært over 2 dager, men med overnatting hjemme. Min mann ble lurt inn på spill og øl på en fredagskveld, før han gikk hjem da sa de at han må være klar kl 10 på lørdag.. og jeg fikk han ikke igjen før søndag kl 06.

Skrevet

min kjære og de hadde bare en kveld, men har hørt om utdriknings lag som har vart lenger da de har reist vekk, enten på hyttetur osv..

Skrevet

Jeg oxo ble litt sånn "snurt" kanskje i starten. Men så fant jeg ut at det er jo den perfekte anledning til å få i gang en slikkelig jentehelg! :) Syns det er godt jeg da,at vi kan være helger uten hvernadre. Personlig har vi godt av det iallefall. Så får man kjent litt på hvordan det er å savne hverandre. Så blir det jo ekstra godt å se hverandre igjen.

Men enig med du:) Trur nok det er litt typsik mannfolk å gjøre en veldig veldig stor greie ut av det! Med en hel helg ;)

Skrevet

For min del går det litt mer ut på at min samboer har en jobb hvor han reiser reiser reiser reiser og reiser ! I februar var han borte fra 3-27ende februar, man blir ganske lei etterhvert da, derfor jeg reagerer. I tillegg er jeg jo gravid og har da en 2,5åring jeg føler er mitt hovedansvar hele tiden. Jeg unner virkelig samboer en guttehelg egentlig, men er bare litt ekstra tungt nå. I tillegg er han jo på "guttetur" hver gang han reiser, han er jo bestiser med kollegaene sine, og de legger det ofte opp til at de er borte over helger....og gjett om de går ut da. Man får bare litt nok, det er alt. For all del, vi har det bra sammen og han bestemmer ikke dette fult og helt alene, men jeg merker at jeg faktisk ble irritert i det han sa det :P

Skrevet

de som jeg har hørt om , og hvert på selv har vart bare den ene kvelden... Men ting skal jo bare bli større og større og mer avansert... så det blir vel mer vanlig med det også etter hvert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...