Gå til innhold

noen som kan anbefale gode spisesteder i trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal dit i helgen sammen med noen venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags type da, prisklasse, hvor fint etc?

Skrevet

Dra innom Bare Blåbær og spis lunsj og avslutt med lun blåbærpai med vaniljeis! Ligger på solsiden

Skrevet

var ute sammen noen venninner på graffi. veldig god mat vi bestilte masse grillet kjøtt av forskjellig slag som var lagt litt sånn lagvis. forsynte oss ved bordet. forskjellig tilbehør også. husker ikke hva de kalte det, men visstnok denne retten de er mest kjent for. anbefales!

Skrevet

For lunsj har jordbærpikene (finnes flere steder) verdens beste cæsarsalat. For litt finere middag er Emilies og To rom og kjøkken helt fantastisk. For litt mer "casual" middag er Frati bra. Og Bari.

Kan også anbefale både Graffi og blåbærpaien på Bare Blåbær som over her.

Ajo på solsiden har supergod tapas, men vet at noen har klaget på servicen der. Selv har jeg bare gode erfaringer.

Skrevet

Credo må jo nevnes.

Masse andre gode forslag over her ser jeg.

Sist jeg var på Ajo ble jeg skuffet(både mat og service), men har hørt andre som har vært fornøyde.

Skrevet

har hørt litt om den nye i kjøpmannsgata,AiSuma,skal visst være bra...

også kan man jo alltids anbefale Egon i Tyholttårnet da...

hvis du liker indisk er jo Jadab et godt valg...

stort sett mange gode restauranter og kafeer i trondheim...

tullah fischer har mye god lunsj,men er kanskje litt dyrt...

Skrevet

Til lunsj er definitivt Bare blåbær på solsiden helt topp. Bari (mer som kaffebar) koselig på kveldstid. Ajo (på Solsiden) eller Mojo (i Nordre) har deilig tapas. Frati er ikke så verst (over Bari i Munkegata). Rekner med det er sentralt dere ønsker... Resturantino Italio (?) har god mat og rimelig (Nordre), det samme den som ligger på hjørnet ved trikkestoppen (husker ikke helt navn).

Skrevet

Chablis, Ai Suma, Frati, Grenaderen, Egon i Tyholttårnet ...

er mange gode ;-)

Skrevet

Litt mer 'up scale' restauranter er jo

Credo, Jonathan i kjelleren på Britannia Hotel og Restaurant Nidelven - på Rica Nidelven Hotel.

Rica Nidelven Hotel har forøvrig veeldig gode burgere og rekesmørbrød i baren for lunsj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...