Gå til innhold

Hmm.. Hvor er pms symptomene blitt av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har under hele prøve perioden og før det og, alltid hatt ømme pupper fra el og til mensen kommer.. Hver eneste mnd.. Men no e eg på dag 25 og fremdeles ingen tegn til ømme pupper i det hele tatt.. Bare ekstremt trøtt.. =S noen andre som har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt. .

Skrevet

Ehm, du har det på en måte motsatt av meg du da.

Jeg pleier aldri å ha ømme pupper, men derimot masse magesmerter! Nå har jeg nesten ikke noen magesmerter, men stikninger i brystene har jeg..

Jeg fikk en svak rosa strek for noen dager siden.. Men nå kommer det plutselig negative streker.. så jeg vet ikke jeg..

Men har forstått det sånn at det kan virke motsatt ja:)

Kanskje du har en liten spire imagen? Jeg skal krysse fingrene for deg:)

Skrevet

når ska du ha mensen da? :) eg venter min om ca 6 dager. . Men skjønner liksom ikke kor de vonde puppene e. .tror eg har hatt eggløsning, hadde hvertfall murringer rundt den tiden. .:)

jaa eg håper jo det :D:D hmm krysser fingrene for deg og :) e jo positivt med stikninger i brystene da, hvertfall når en ikke pleier å ha det :)

Skrevet

Hmmm.. Idag har de ømme puppene kommet,på dag 28.. Men de ble ikke ømme på siden sånn som de pleier,men under liksom :o tappen virker åpen,men det syntes eg den alltid gjør uansett så :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...