Gå til innhold

Jeg trenger hjelp til å sortere tankene mine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg har permisjon, og trives veldig godt med det. Jeg gleder meg til hver eneste dag, og nattevåk gjør liksom ingenting. Jeg har ikke hatt det så bra på veldig lenge.

Jeg er en person som gruer meg til å gå på jobb (når jeg ikke har permisjon altså), men når jeg først er på jobben, så er det helt greit å være der, men ikke mer enn det. Jeg har det ikke noe kjekt på jobb. Jeg er så redd for å gjøre noe feil, slik at jeg skal få sparken. (Men egentlig vet jeg at det skal en del til før man får sparken, men likevel..)

Så det jeg tenker masse på for tiden er:

1 - skal jeg ta ut ulønnet permisjon etter at foreldrepermisjonen er over? Vet ikke om vi har råd til det.

2 - skal jeg se meg om etter en annen jobb? Kanskje jeg til slutt finner en jobb jeg vil trives i? Men "gresset er jo ikke alltid grønnere på den andre siden". Jeg har det jo greit i den jobben jeg har, bare at jeg går og gruer meg til hver dag på jobben.

Det er vel bedre å ha en jobb man trives i, enn en jobb med høyere lønn?? Kommer jeg til å angre på at jeg byttet jobb hvis jeg får lavere lønn i den nye jobben?

HJEEELP!! Her er det så mye som svirrer rundt i hodet mitt!!

Jeg trenger noen oppmuntrende ord.

Takk for at du orket å lese dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk ny jobb. Når du tenker så mye på jobben og gruer deg så er det alltid verdt å ta sjansen på noe nytt. Blir litt dumt å ta ulønnet perm fordi du gruer deg til jobben, da utsetter du bare pinen.

Skrevet

du skal IKKE kvi deg for å gå på jobb, da er noie galt og du kan liksågodt slutt! arbeidsmiljø loven sier noe så banalt at du skal arbeide for å få energi. altså du skal komme på jobb, ha det positivt og føle deg bedre når du går enn når du kom. og det er en fin regel og strebe etter.

hva er viktisgt, din helse og livskvalitet eller penger(for personer som mistrives på jobben blir mere sykemeldt enn personer som trivs)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...