Kari K. med to søte små Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har gått på pillen i mange år. Sluttet på pillen i oktober. Siste mens hadde jeg 22 januar. Mellom mensen i januar og desember var det 36 dager.. Mener å huske at mensen ikke har vært så ustabil før, men jeg vet ikke sikkert. Skal jeg gå ut i fra 28 dager? Eller noen og 30? Har så lyst å regne med 28 dager, men fosteret blir ikke eldre selv om jeg regner med ferre dager desverre.. Erfaringer noen? Viss jeg går til legen nå, kan hun regne mer nøyaktig? Hjelp noen!
erteposen + 4 Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Om du ikke er sikker på syklusen din kan nok ikke legen din regne mer nøyaktig enn du, og det er jo bare snakk om et par dager. Du må nok vente til ul.
Gulosten™ Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Frem til ultralyd regner man alltid minus 3 mnd + en uke fra siste mens. Så kan du gå inn på www.babyverden.no og regne ut terminen din der, eller bruke kalkulatoren på denne siden. Her går den alltid ut fra 28-dagerssyklus, på babyverden kan du regne med siste mens og sykluslengde Så det er vanskelig å si noe om nøyaktig hvor langt du er før ordinær UL i uke 18
Kari K. med to søte små Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2009 Skjønte egentlig at jeg fikk det til svar, men tenke at det ikke skader å prøve.. Men takk for svar damer:) Da blir det noen lange uker fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå