Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Noen som har fått brekninger av disse? Jeg har gått 8 uker på de, og brekker meg hver morgen. ganske mye av og til. Mener det begynte når jeg startet på tabl. kan det være det som gjør det?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Det er ikke noe jeg har merket. Har ikke hatt noen bivirkniger i det hele tatt. Står det noe om det i papirene som følger med kanskje?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Jeg fikk det i forbindelse med bulimi, og det hjalp til en viss grad. Opplevde ikke brekninger, annet enn de frivillige i forbindelse med spiseforstyrrelsen. Har du sett i felleskatalogen.no om bivirkninger?
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Jeg fikk de i forbindelse med bulimi og depresjoner, og de fungerte ikke i det hele tatt for min del. Opplevde å brekke meg på grunn av den fæle smaken og måtte svelge de ned med sugerør og juice. Men jeg vet ikke om det kan være noen bivirkinger.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Ta heller Fluoxetin....det er det sammme som Fontex, bare kapsler. Mye bedre. Jeg brukte det i mange år etter Fontex fordi jeg bare brakk meg av Fontex.. Samme innhold i Fluoxetin som i Fontex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå