lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 og bruker mest? Vi har alltid gulrøtter i kjøleskapet og grønnsaksblanding i fryseren.
blond Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Gulrøtter og poteter. Brokkoli er godt, men blir så lei av dårlige varer når jeg må se gjennom brokkolien med lupe, brokkoli er definitivt ikke bra hele året. Vi bruker mye grønnsaker i perioder, men det kan også bli temmelig dårlig utvalg, ikke helt bra, men..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Gulot, kålrot og brokoli. Ikke alltid fersk brokoli, så noen ganger frossen. Har alltid frosne grønne erter i frysen samt en pose eller to med grønnsaksblanding. Tomat, agurk og løk ligger også alltid på kjøkkenbenken.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Gulrøtter helt klart. Dette spiser gutten vår rå hver dag. Og vi bruker den ofte til middag. Ellers bruker jeg mye purre, rød løk og brokkoli. Går purre og løk under grønnsaker forresten? Ja ja nå står det iallefall der;)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 gulrøtter, poteter, agurk, fryste grønnsaker og paprika
MamiK Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 På grønsaksfatet mitt på kjøkkenet har jeg alltid: *løk *hvitløk *paprika *ev.chilli I kjøleskapet har jeg somregel: *champignon *gulrøtter I skapet har jeg *poteter *ananas i biter Hvis jeg har løk, sopp og paprika (+ev. ananas) har jeg nok til å lage noe, eks wok eller bare grønsaker til en kinesisk saus eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå