Gå til innhold

1 uke over termin dato/så utrolig lei av å vente og er så slitten


ellimor

Anbefalte innlegg

ja,nu er jeg bra lei.Var på ullevål i dag var litt urolig fordi jenta hadde så lite bevegelse etter undersøkelsene visse det seg at alt var i orden.Hadde noe par intense rier men ble sendt hjem igjen:(skulle ringe når det har blitt 3 minutter i mellom hver rier eller vanne går eller at jeg blør.De kunne ikke sette meg i gang før etter neste uke.Er det flere som venter der ute?slitter også me bekkeløsning og influensa lignende greier uff uff uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror alle venter litt nå, men å være på overtid i tillegg, det må slite på! Her sitter jeg, med over to uker til termin og er überklar for å føde. Ikke for at jeg har så veldig LYST til å føde, men fordi jeg vil ha det overstått og begynne restitueringen av kroppen.

Det murrer og driver på her, men det trenger jo ikke å bety noe overhode, skal man tro alt man leser her.

Når du i tillegg faktisk har rier, og det bare ikke blir noe av, så er det klart det er frustrerende!

Tror nok alikevel at du er ganske nær da ;-) Uansett så er det ikke lenge igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner godt at du er lei og sliten nå. Jeg har 4 dager igjen til termin, og begynner å bli veeeldig klar for fødsel nå. Prøver å innstille meg på at det fort kan gå på overtid, men vet at når termindatoen er passert, så kommer jeg til å bli veldig skuffa hvis det ikke har skjedd noe. Får håpe de fleste mars-mammaene slipper altfor mange dager på overtid...den som venter på noe godt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...