Gjest Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 den er skikkelig slitt i baken,på knærne og nederst på dressen med bena. så den må bare skiftes ut enda den var ny i nov. og dette er den første vinterdressen på hennes 6 år hun har klart og slitt ut på dette viset. har dere en dress og anbefale? må ha ny vinterdress selv om våren begynner og nærme seg..
hysterika Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Jeg anbefaler todelt dress. Når hun begynner på skolen, er det ikke lenger så populært med hel dress. Vi har Reflex sin, er veldig fornøyd med den.
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Lego tec. Like god og ca halve prisen. De har den på bl.a barnas hus.
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Erfaringsmessig så kreves det mer av tekstilene når barna blir større. Sjekk ut Stormberg og Skogstad, kansje 2-delt hadde vært noe.
olla Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 slitsomt det der!!! Jeg har en stormberg dress,guttungen på 5 år har brukt den i 2 uker, og i går sa han det hadde blitt hull på kneet.....og her er det tom ekstra forsterkning!!!
Fire småtroll Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er også kjempeskuffet over slitestyrken på Reimadressene, de passer best på mindre barn.. Det som har holdt best til mine to aktive gutter er Reflex og Stormberg, men det er bare å innse at etter at ungene blir 4-5 år sliter de ut dressene (ikke mye å arve på der gitt), men vi får bare være glad vi har friske aktive barn Et lite tips til slutt, på Jernia har de en gul tube med lim som er beregnet på telt og presenninger, altså utrolig slitesterkt og 100% vanntett. Kjempefint å lappe dresser og regntøy med!
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 tror ikke det er vits i og lappe dressen hennes..hun vil komme til og se ut som et levende lappeteppen.. hun og også vinterbukse og jakke,men synes dress er best når de er på turer og slikt..
Intimnissefar Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Det har skjedd her og med jakke og bukse fra reima (to delt ja) Kjøpte settet sent på høsten som deg og allerede i januar var det slitt hull både på baken, knærne og flere steder på jakken. Lapper det sammen jeg. Men til høsten ser jeg etter noe annet. Trenger tips jeg og mao!
digger Skrevet 4. mars 2009 #10 Skrevet 4. mars 2009 På flere svenske nettsider har de tilbud på Nanook sine dresser. Vet ikke så mye om dressen egentlig, men har kjøpt til neste vinter og stoffet virker veldig bra. Fikk jo best i test i fjor, men husker ikke i farten hvordan den kom ut på slitestyrke, men sikkert lett å google tilbake til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå