supermummy Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Skal fly utenlands og må ha med bilsete til babyen, noen erfaringer med det? Går det greit?
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Det hadde jeg ikke tatt sjansen på tror jeg. Bilseter skal jo ikke brukes dersom de er blitt utsatt for støt, og dersom setet behandles slik man ser mye annen bagasje blir, så kan det jo ikke være trygt å bruke lenger. Det kastes og slenges endel på bagasjen på veg inn i og ut av flyet og på transportbåndene ... Når jeg tenker meg om ... prøv å få det med som håndbagasje, da er det jo du selv som håndterer det hele vegen.
yasmina Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Hos oss knakk deler inne i ryggen paa setet og skaden var ikke synlig saa vi har sluttet aa sende seter med fly iallefall.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Det hadde jeg ikke tatt sjansen på.. Har flydd noen ganger , og mini sin vogn har ikke akkurat blitt pent behandlet.. Vi har pleid og leie bilstol der vi er om vi har bil tilgjengelig ..
Norwegian by injection Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har fraktet bilseter fram og tilbake til USA/England...ikke noe problem! Om den blir skadet eller mistet får du nytt av flyselskapet.
xxxJulianexxx Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Vi har heller aldri hatt noen problemer med det. men det må sendes som spesialbagasje. Man får ikke setet med inn i flyet.
lille sprelle Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 babysete hadde jeg prøvd å få med meg inn på flyet! har gått bra flere ganger for oss. Er det et ledig sete på flyet så får man flyttet det til slik at dere kan ha babyen i setet. Deilig å slippe å holde deler av turen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå