Gå til innhold

irriterende

Anbefalte innlegg

Skrevet

biomor er bare ute etter å starte krangler. alltid. det begynner å bli forferdelig irriterende. Guttungen bodde hos oss i ett og ett halvt år, og hun har nå hatt han boende hos seg i 3mnd og gjør pokker ikke annet enn å starte krangler! Nå har hun begynt å dukke opp i barnehagen når jeg henter han der for samværet for å stå og si at du skal ha med deg den, og det må du ta med men det får du ikke lov å røre osv. pluss at hun står der og sier stakkars lille gutten min ta det med ro, mamma kommer og henter deg om ett par dager osv så han blir lei seg og ikke vil dra fra henne! Og nå sist han var her så blei det borte en sokk og hun driver nå å ringer i ett kjør og krever at vi betaler for den jævla sokken som er borte! og i følge henne så er det i tilfellet den dyreste sokken jeg noen gang har vært borti! men at hun skal gi igjen noen som helst av klærne hun stjal når han bodde her, eller betale for dressen hun klipte i stykker, eller alle klea katta hennes spiste opp det skal i alle fall ikke snakkes om. sorry blir bare irritert over alt hun finner på bare for å krangle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ikke ha hentet ungen mer. latt hun få det som hun ville,men det der hadde jeg ikke giddet å finne meg. faren hadde fått tatt dritten.

som folk her inne sier, en må sette barnet først, og barnet bør jo absolutt spares for sånt tull i forbindelse med henting. om ikke mor ser det, så bør du nekte å være med på det.

Skrevet

mor ser det. hun bare gidder ikke bry seg. hun har aldri brydd seg om han, for guds skyld, dama satt i rettsalen under ed og sa at hun ville bare ha han for hun hadde ikke råd til å fullføre skolegangen siden uten pengene hun får for å være alenemor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...