Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Hva var årsaken, og hvor lang tid tok det før barnet begynte å tilpasse seg den nye bhg?
2prinsesser <3 Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 jeg byttet bhg fordi jeg skjønte snuppa ikke trivdes der hun var. så at det var flere barn som ikke gjorde det å. det er det lureste jeg har gjort for når hun kom i den nye bhg lærte hun å snakke på null komma nix noe hun var veldig sen på å ungen ble en helt annen hun tilpasset seg den nye bhg med en gang.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Byttet fra familiebarnehage da han ble for gammel for å være der:) Byttet fra assistenten der som han elsket:) Tilpasset seg raskt ny barnehage, og trives veldig godt der:) Men han snakket vel om den gamle barnehagen et par uker etterpå, og han har også vært der på besøk og da var gjensynsgleden stor:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Gir du barnehagen skylden for at hun ikke begynte å snakke tidligere? Om det skulle være en grunn til at hun ikke pratet før, ville jeg tro det hadde noe med at du selv ikke har dreis på det norske språk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå