Novembergutten Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Og er det greit at de sitter i høy stol og får mat selv om de ikke kan sitte helt for egen maskin? Min er bare 3 mnd han, men skal på langtur når han er 6 mnd, og lurer på å pakke barnestol... Planlegger litt tidlig :-)
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Min satt i høystol når han var rundt 6 mnd, men han satt ikke helt selv. så jeg matet han ikke i den fordi han var litt ustødig... pakket rundt med puter da. Satt der når vi spiste middag og sånn. Men matet han kun i vippestolen. Han satt roligere der, ble så vinglete i høystolen. :-)
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Men han satt stødig i ryggen når han var 6 mnd, ble bare litt vinglete i høystolen. Satte seg ikke opp selv før han var rundt 8 mnd.
Marsipan❤grisen Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Min har sitti i barnestol siden hun var 7 mnd. Hun sitter fint i den. Hun er nå 9 mnd og setter seg ikke opp av seg selv enda, men sitter stødig når jeg setter henne ned på rumpa (På gulvet)
Margrethe:-) Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Jenta mi satt seg opp da hun var 6,5 mnd.. Ikke noe problem og la de sitte i korte perioder selv om de ikke setter seg opp selv når de er 6 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå