Gjest Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Har blitt noe sykemeldt, det har blitt mye verre i det siste. Skikkelig kjedelige greier! Det verste er å føle meg så immobil, og at jeg har en to-åring som krever sitt. Sytete, men er litt oppgitt over at det ble slik... Hvordan har dere andre det med bekkenløsning?
Mathiasjuli07-Ida Iselinmars09 Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 hei her er det akkurat på samme måte... har en 1 1/2 åring her som krever sitt også... men det hjelper at han har begynt i bhg... men de dagene han er hjemme er de værste mht bekkenet.. men vi koser oss masse vi får veldig dårlig samvittighet ovenfor han da... ikke alt som jeg greier lengre.. men nå er jeg heldigvis ferdig snart... 11 dager igjen... så nå nyter vi dagene vi har alene sammen... heheh det har hjulper veldig med fysioterapaut for min del... har ikke blitt borte men har holdt det i sjakk... ikke blitt verre enn det var iallefall.. så det er jo bra... lykke til videre da..
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har vert sykemeldt pga bekkenløsning siden uke 10 eller noe.. Ikke særlig gøy, men jeg kommer meg ikke opp av sofaen uten hjelp en gang så har liksom ikke så mye valg.. å jeg har en gutt på snart 6 år og en på snart 3 år i tillegg utenom.. Så jeg har veldig mye dårlig samvittighet pga de vil jo leke med meg, men jeg klarer jo ikke noe med dette bekkenet.. Det er så vondt at bare jeg sitter kan jeg plutselig begynne å grine pga en smerte som ikke ligner grisen.. Men nå har jeg heldigvis bare 4 uker igjen Gleder meg masse til lillemann kommer nå.
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 jeg har også vært sykemeldt siden uke 10. Men har gått til fysio + ostiopat regelmessig siden og har klart å bevege meg innenfor hjemmet. Veldig begrenset utenfor. Har en 6 åring, så det er kjempe fint for han er så omsorgsfull. Har nå 10 uker igjen og synes det går fort, til tross for at jeg er dritt lei av å sitte hjemme!!!!
MrsV Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Har vært sykmeldt av og på gjennom hele svangerskapet. Har nå vært sammenhengende sykmeldt siden slutten av januar .. og blir sykmeldt ut svangerskapet (april). Klarer ikke å være i jobb.. Har mer en nok med min gutt på 18 mnd..( som er i barnehage 5-6 timer til dagen..slik at jeg får slappet av i bekkenet..) I forrige svangerskap hadde jeg problemer med å få ordnet sykemelding.. fastlegen jeg hadde (mann) var lite forståelsesfull... Byttet fastlege ( dame ) som er veldig forståelsesfull ( har visst selv hatt bekkenløsning i sine svangerskap.. ) og har gitt meg sykemelding uten å nøle. Min fysioterapaut kontaktet og fastlegen min og anbefalte på det sterkeste at jeg ikke jobbet.. Ganske kjedelig å gå her hjemme å sulle.. men bedre å ha litt energi til overs når småen kommer hjem fra barnehagen.. enn å være helt dau m intense smerter dag og natt.. som jeg hadde når jeg jobbet.
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Noen av dere har det nok endel verre enn meg, og forstår nå godt hvor kjedelig det må være å bli helt satt ut av det her. Lykke til frem mot målet!
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har vært sykmeldt 100% siden 5februar. Går med krykker, og bekkenblete, og sover nesten ikke om natta pga smerter, kan så vidt flytte bena etter en liten stund sittende i sofaen... Håper og tror at jeg blir sykmeldt ut svangerskapet.
*juble juble* Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 har vært sykemeldt siden jul.. går på krykker og er hos fysioterapaut 2 ganger i uken.. prøver å gjøre det beste ut av det hele siden jeg er hjemmeværende mamma for mine 3 barn... kommer nok ikke til å jobbe før lille-mann er født i slutten av april..(begynnelse av mai) Ikke lett, men en del av livet..desverre
ChaNu Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 50% sykemeldt siden januar, termin i starten av april. Bekkenløsning. En del av tiden jeg har fri fra jobb går da til å dra til fysioterapi, men generelt hjelper nok mindre stress og mer søvn også til at det ikke har blitt verre.
Lillian m/4 Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Eg har vore sjukmeldt sidan 15.september pga bekkenløsning. Termin 12 mars. Har gått til fysio, med veldig god effekt, men har ikkje tatt sjansen på å gå på jobb igjen. Jobber på butikk. Har hatt mykje bekkenplager med alle tre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå