LilleSolaMi<3 Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 vært på omvisning på sykehuset idag,og hadde kontroll først og ble koblet til disse beltene for å registrere hjerte og bevegelse,og plutselig stusser hun legen over at hjerte slår veldig fort.. hun avventer litt for å se om det synker men det gjør det ikke.. plutselig begynner hun å ringe til leger,og så forsvinner hun ut av rommet uten å si noe,kommer tilbake med 3-4 stk til,så kommer det en annen lege.. de konkluderer til slutt med at pulsen sank noe og at dette var normalt nå da det nærmet seg fødsel,at de kunne stresse seg opp litt da..men at pulsen fortsatt var høy.. hjertelyden har ligget på et gjennomsnitt på 140-145 og nå var den oppe i godt over 170! med et nytt gjennomsnitt på 160! hadde i tillegg litt eggehvitte eller hva hun kalte det, i urinen?! prøvde å finne ut hva det betydde men hun ga meg liksom aldri noe ordentlig svar..bare mumlet noe om begynnende svangerskapsforgitftning men trengte ikke bety det, men at jeg skulle kontakte jordmor og få time der om noen dager for å sjekke hjertelyd og urin igjen! huff blir jo skremt av sånt da!! noen som har opplevd lignende eller har noe beroligende å si??
Maria1979 Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 huff...så dårlig at de ikke kunne gi deg et ordentlig svar!! jeg har ikke erfaring,men synes det hørtes forferdelig ekkelt ut....Det må da kunne gå an å eventuelt sette igang hvis du er fødeklar dersom det er noe"alvorlig"på gang eller noe de stusser over....??Leger altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå