Gå til innhold

Vid nedentil etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har blitt det? Føler meg alene om det. Synes alle sier at de er som før fødsel.

Det sies jo at noen kan få et bedre sex-liv med å ta knipeøvelser og trene med sånne kuler. Noen her som har erfaring med det?

Dette med knipeøvelser, hvor lenge bør jeg knipe, hvor mange ganger og hvor ofte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg har det ikke som deg. føler meg akkurat like"stram" nedentil. mannen sier jeg er det også:) (4 mnd siden fødsel). jeg begynte å knipe 3 mnd før fødsel. brukte flere uker på å finne bekkenmusklene og knipe rett, men øver man så får man det til! :) jeg kniper 2 ganger daglig. noen ganger holder jeg i 30 sek før jeg slipper. da klarer jeg ikke mer enn 4-5 repetisjoner. men når jeg holder i bare 10 sek klarer jeg ca 20 repetisjoner. skal ikke si at det er dette som gjorde at jeg er lik som før fødsel, men kniper alikavell:)

Skrevet

Ja og må oppereres :0( Ingen forteller at vakum kan ødelegge en veldig nedentil.Kjenner stor forskjell etter keisersnittet. DA var jeg lik før.

Skrevet

jeg føler meg som oslo tunellen :( aldri blitt stram selv om jeg har brukt kuler å gud vet ikke hva :( du som skal operere,,, hvor mye koster det?

Skrevet

Hvor lenge siden fødselen? Jeg har født mange barn, og er trang som før.

Skrevet

Det er gratis pga det er skade etter fødsel, har urin lekkasje problem som ikke kan knipes bort.Sliter du med td lekkasje snakk med legen din og bli videre henvist til urolog.

Der får du hjelpe middel gratis.

Skrevet

Har aldri tatt noen knipeøvelse jeg.

Men er like trang nå (om ikke trangere enn før :) )

Måtte både klippe litt og revna litt jeg...

9mnd siden fødsel her...

Skrevet

jeg hadde vakum og har ingen problemer. revnet heller ikke. :) fra hun som skrev første svar her.

Skrevet

HUSK du er IKKE alene fordi om du selvsagt får svar fra mange som bare MÅ fortelle at de er lik etter fødsel...Det er derfor så få tør fortelle at de har ett problem.

Skrevet

Jeg føler meg også vid. Heldigvis har ikke mannen klaget. Hjelper jo ikke på at han ikke akkurat er Big Ben selv heller :-(

Har nå hørt fulle menn si sin mening om sånt. De kaller det slingre-fitte pluss mye annet stygt.

Men vil tro riktig trening kan hjelpe noe. Må innrømme jeg har ikke vært den flinkeste der.

Men forstår iallefall hvordan du har det.

Det er nok mange som sliter med mye rart etter fødsel. Men der er ikke alt folk er ærlige på.

Skrevet

Det er jo derfor det er spørsmål om HVOR LENGE ER DET SIDEN DU FØDTE!!!

Jeg er like trang etter flere fødsler, men var vid i mange uker. Kroppen TRENGER TID!

Dette er det mange her inne som ikke forstår, fordi de ser på Angelina Jolie som et eksempel. De tror at sånn skal en kropp se ut rett etter at man har krøstet ut av seg tvillinger.

Lykke til, med et sånt "forbilde"!

Vi andre skjønner at kroppen trenger tid etter en fødsel. Jeg vet at kroppen kommer seg sakte men sikkert, og for egen del vet jeg at man som regel blir like fin og trang igjen, selv om man fødte vaginalt.

Skrevet

ååå da skal jeg høre med legen min om det. er tre år siden jeg fødte mitt første å etter det har sex vert like kjipt som oppvaska pga jeg er så slapp :( skjønner ikke hvordan noen kan bli like stramme eler strammere igjen :( dårlig gjort :( lykke til til dere andre hilsen oslotunellen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...