Gå til innhold

Har eeendelig kjøpt vogn! Hvordan vogn har dere kjøpt?


Lea Laus

Anbefalte innlegg

For oss ble det en quinny freestyle. Tror vi skal bli fornøyd med den! Er jo så pen å se på atte:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har svart, freestyle 3xl fra minsten, jeg, slik at vi kjøpte til den røde buzz bagen. Den er jo bare fin. Får ei tulle nå. Gleder meg til å ta ibruk vogna med bag på. :) Når har du termin? Jeg har 10.april og skal føde på St.Olavs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Bugaboo si vogn...i grå og svart....synes den er utrolig enkel i bruk og kjempefin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte duo vognen til simo vi:) litt tung, men veldig stødig:)

godt å høre det er flere som skal føde på st. olav:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du termin fomle somle? Kjekke vogner både bugaboo og simo. Hadde simo med førstemann og har prøvd bugaboo hos venner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Emmaljunga Edge vi. Hadde behov for en stødig vogn med 4 hjul.

Hvordan er det med Quinny-vognene, kan man låse framhjulet på den? (det er en vogn med 3 hjul ikke sant?)

Jobber nemlig i barnehage der det er noen Quinny-vogner, og jeg er møkka lei av at vogna ikke svinger den veien jeg vil ha den... Forbannet meg på det at jeg ikke skulle ha 3-hjuling nemlig... Er derfor litt nysgjerrig på hvordan det fungerer, og hvorfor noen vil ha vogner med bare 3 hjul :)

 

(er ikke ment som kritikk dette her, bare for interessen sin skyld at jeg spør)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

randis; Har termin 23 april! Skal føde i Drammen. Tida flyr fort om dagen! Ikke lenge igjen... *skummelt*

 

 

♥ Blomsterpiken får ♂ ♥: Det er en 3-hjuling og du kan låse fremhjulet på quinny'n. Jeg syns det virker så tungvindt å svinge med 4 hjul jeg, men nå har jeg ærlig talt ikke noen praksis med noen av de =P Så blir spennende å se! Ser for meg at en 3-hjuling er lettere å håndtere, men hører gjerne andre erfaringer...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

randis: har termin 24.april

men har stor tro på at det blir før jeg:) enn duda?

 

ja håper vi blir fornøyd mevognen, har hørt av andre at de er veldig fornlyde med den så vi får vente og se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fomle somle. Jeg og tror mi tulle kommer før, men vet aldri. Er på vekstestimering ofte nå pga. hun er lita. Skal i dag slik at jeg er spent på utvikling. Føles ut som hun kommer når som helst. har mye nedpress og prøverunder med harde kynnere ofte. :) Tror vogna di blir bra jeg. :) Blir spennende å se om når nurkene kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal til jordmor idag jeg også, så får se hvordan lille gutt har d i magen...:) oi... håper det gikk bra da, kanche hun kommer snart:)

de kan jo komme når som helst uten at det er noe farlig:)

gleder meg til å høre hvordan det går med deg:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Simo Classic Duo til gutten vår når han ble født ( aug07), Vogna er like fin og jeg er veldig fornøyd med den såkommer og til å bruke denne til jenta vår og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så vi og lenge på. Den virker veldig stødig og god å ligge i, men er ikke Simo'ne litt tunge å hanskes med?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en 07 model Emmaljunga Edge Duo Kombi (eller hva den nå heter ;)) fra førstemann som vi skal bruke igjen. I tillegg har vi en vogn vi arver/låner av svigersøstra mi, den er rå stilig, en Simo Classic...den er i gammel stil med store hvite hjul og stor bag etc...rålekker! men tungvindt å bruke den da jeg må ta av understellet når jeg skal ha vogna i bilen...så den blir nok ikke brukt så mye dessverre :(

 

Emmaljunga`n er litt tung, men utrolig god og stor bag og veldig komfortabel å trille med.

 

Vi har en 07-model OTH Jungle (et eller annet) vogn også, men har kun sportsdelen enda...er litt usikker på om jeg skal kjøpe bag til den...vi har bare brukt OTH` en til førstemann etter han kunne sitte oppreist i vogn, så derfor ingen bag til den. OTH`en er 3-hjuling og det er så utrolig mye bedre å trille med på shopping, trange steder etc. Svinger som en drøm, og kan manøvreres med kun 1 hånd uten problem! Kan også låse fremhjulet om ønskelig. 3-hjulig er litt vanskelig å trille i snø bare...ellers har jeg bare positiv erfaring med 3-hjuling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Simo Duo. Ble den fordi vi bor litt usentralt til med mye snø og dårlige trilleforhold. Har hørt at den er stødig og god på sånn føre. Er litt tyngre enn andre ja, men ikke værre enn at det går å få den inn i bilen mm. Tenkte litt på at det er en fordel at bagen er stor ettersom bebisen er noen måneder når vintersesongen kommer,. greit å ha god plass til vinterposer mm. Om vi har tenkt rett finner vi ut:)

 

Reide opp i vogna i går og har dekket den med håndkle for å slippe støv. Måtte bare kose meg med det nå når bekkenet kranger men arbeidslysta er stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter vårt andre barn, og det er bare 14 måneder mellom. Derfor ble det søskenvogn på oss. Vi valgte en TFK twinner twist duo, og den gleder vi oss til å ta i bruk. Fra før har vi en Teutonia og en Brio Sing. Ikke fornøyd med noen av de.

 

Skulle jeg kjøpt en singel-vogn nå hadde jeg nok gått for en TFK da også. Synes de er så pene vogner, og praktiske uansett vær og føre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi har kjøpt Teutonia spirit s3. Synes den virker utrolig bra og har flere venner som skryter den opp i skyene:-)

 

Gleder meg til vi kan begynne å bruke vogna!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt gikk topp. Hun er bare -14% og det er innenfor normalen. Da har jeg håp om å gå litt lengre og kanskje få føde selv. :) Er så letta. Nå kan hun bare komme snart. :) Skal på vekstestimering om 2 uker igjen og da er jeg jo 37 uker. :) Kanskje jeg allerede har ei lita tulle i armene da. ;)

 

Hvordan gikk det til jordmor, fomle somle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miaimagen: Ja, tiden flyr fort nå. Gleder meg stort. Blir så bra. Plutselig har vi nurkene våre ute fra magen. <3 :) Blir en fin vår med trilling og kos. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teutonia Spirit med sånn blomstermotiv var ønskevogna vår, men den ble litt for dyr gitt....menmen

 

Håper dere blir fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en Basson Roma.

Hadde denne med mine 2 eldste barn, og har vært sååå fornøyd med den, at denne gangen var jeg aldri i tvil! (Gav bort den jeg hadde sien jeg ikke skulle ha flere bar :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga duo edge kombi!:) Synes den er såååå fin!!:) SKal kjøpe quinny zapp også som vi bare kan knipse bilsetet på for korte butikkturer!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga city cross her ;o) Tror nok vi skal bli fornøyd med den,super lett og grei vogn,samtidig som den er solid og stødig! Har kjøpt white-croc bag og grey rings sportsvogn,så da får man på en måte to helt forskjellige vogner selv om det på en måte er den samme!

Gleder meg til å ta den i bruk,å legge minsten oppi ;o) Den er bare så lekker å se til også!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Teutonia Mistral, farge brun. Virker stabil, samt liten nok til å få plass i baggasjerommet vårt. Gleder meg sånn til å trille rundt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...