mamma til fire små Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 bruker dere sånne med vanlige sko eller med bindinger og skisko? vet dere ca pris? eller hvor mye ville dere gitt for brukte?
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Ville absolutt hatt vanlige ski med bindinger, mye lettere å gå på. Husk bare på at skiene skal være maks høyden på barnet, gjerne kortere også! Priser på de brukt aner jeg ingenting om, men vi kjøpte til gutten vår og betalte da 599 for alt med skisko!
mamma til fire små Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2009 Ok! Var og tittet litt på sidene il de ulike sportsbutikkene. Så at de anbefalte 90 cm for 2 åringer og 100 cm for 3 åringer. Han er 92 cm lang selv. tenkte jo de skulle passe til neste år også.tror du de på 90 cm vil bli veldig korte neste år da eller? ellers var det kanskje ikke så mye å si på prisen:) var på min første skitur på lenge idag, og har veldig lyst å ta han med på ski nå. hvis de er bedre, går jeg kanskje for det. får jo to til som kan arve:)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 90 vil nok holde til neste år også det. Jenta mi har på 100 men det er fordi dei er arva, ho er ca 90-92. Ho går heilt fint på dei uten problemer, men så går ho bare fram og tilbake da. Gutten min har også ski på 100 enda, han er ca 115cm men han kan ikkje ha lengere ski nå for han har ikkje skjønna korleis han snur med ski på beina, el endrar retning i 90grader feks. Så han får bruke dei han har nå også blir det andre når snøen kjem tilbake ein gong. Han har arva ski han også så eg veit ikkje noko pris på ny pakke, men det er mange som har tilbud om dagen, veninna mi kjøpte til sønnen sin og mannen sin til 2500kr, ski, sko og stavar til begge to. Hadde også valgt dei med sko og skikkelig binding. God Ski tur!!!
mamma til fire små Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2009 ok! tusen takk for tips!! da skal jeg ut på ski jakt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå