Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fødte sist i uke 37 og forventer nesten det samme nå:) får vel sjokk visst jeg går over tiden, men hvordan er det for dere som har født flere. kom de omtrent på samme tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første min kom på dagen.

Den andre kom 9 dager før tida.

Så hva som skjer denne gangen veit jeg ikke, bare håper at jeg slipper å gå over tida :)

Men er forberedt på at jenta kan komme på overtid også.

Jeg er ikke dritt lei av å gå gravid ennå, nyter den herlige tida.

Men det kan sikkert fort snu seg tenker jeg....hehe..

Skrevet

hmm...lurer på det samme.

Ble satt igang med førstemann...

Nr 2 kom 2 uker over termin, og nå er jeg på dag 2 over termin....er ikke veldig optimistisk:/

Skrevet

Min jordmor sier man gjør det samme på fødslene. Jeg fødte 11 dager før med første, og 9 dager før med neste. Nå satser jeg på 7 dager før... Jeg "dør" hvis jeg ender opp med å gå over...

Skrevet

Fikk begge tre dager før, meen ble satt igang med nr to da, men da hadde jeg tre cm åpning og hadde en ri på vei til sykehuset når jeg skulle dit for å bli satt igang, så jeg tror hun hadde kommet uansett rundt de dagene likevel.

Fikk også beskjed om at denne kom til å komme på samme tiden omtrendt, fordi "kroppen min var sånn, den var ferdig me svangerskapet akkurat på termin"

Første kom forresten på min termin da, så ul terminen tre dager etter min egen "tapte". Med andre mann hadde jeg mens og ul termin på samme dagen. Nå fikk jeg ul termin to dager etter min egen, men satser på min egen termin jeg:)))

Skrevet

mine har kommet 2 og 3 dager før UL terminen.

Skrevet

første kom 17 dager før,andre kom 4dager over..

men hadde gått på rie dempende halve sv.skapet m nr 2.. pga premature rier,så hadde nok noe å si...

Skrevet

tre barn.. en er født 17 dager før termin en er født 22 dager etter termin og en er født på termindatoen=) spent på når nr.4 kommer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...