Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sliten:-(

Sitter på jobb og vet at mye må gjøres, men får liksom ikke gjort noe...

Jeg er 10+6 på vei. Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAA....sukk....er 11+4 idag......

Driver å tar opp et fag på skolen (for å kunne begynne på videre studier høsten2010), men klarer ikke det!!!!

Vet ikke hvordan eksamene skal gå, pokker og.... :(

Har baket muffins idag, skal i bursdag til min mor snart....har støvsuget og, men det er også alt jeg har maktet idag!

Nå skal jeg gjøre et tappert forsøk på å smike meg slik at jeg ser litt oppegående ut....kviser og fet hud.....ugg....

Klage, klage, hehe....

Håper vi blir bedre i formen, snart....hehe.... :)

Skrevet

Ja JEG!!! ER i fin form ellers, men trøttheten river i meg. Hadde det sånn hele forrige svangerskap også og ble delvis sykemeldt fra 4. mnd. Det var godt med en dag i uka der jeg kunne sove ut og ta meg inn..

Skrevet

Ja!! Sliten, svimmel, kvalm osv...... Har vært sykmeldt nesten hele tiden, er 11 + 0 i dag. Blir ganske lei av å ikke orke noen ting...

Skrevet

jaaaaaaaaaaa...........

sambo har for ca 1 uke siden erklært meg for vaksinert mot husarbeid og alt som har med det å gjøre... hehehe

er så ufattelig *lat*... orker ingenting... har bare lyst å ligge på soffan å slumre foran tv... rydding???? sukkkkk..... ekstremt slitsomt... og ikke minst kjedelig...

stakkar sambo, han har noen trasige måneder foran seg om dette fortsetter... hehehe...

ta feks i dag... sambos bror kom å henta guttungen for å kjøre han til barnehagen da jeg er sykemeldt fordi jeg skada kneet på jobb fredag .Har et ekstremt behov for å få SOVE i fred da guttongen er etter meg i hvert et sekund av dagen, tilogmed om natta ligger han med armer og bein rundt meg.... joda så neida, det endte med at jeg lå i senga til klokka var 15 og sambo kom hjem...

hadde oss en kjapp en (sorry detaljer.. hehe) og da tanken på mat kom i hodet på meg, ble jeg bare sååååååå trøtt igjen.. hehe

men henta ungen i barnehagen og ringte lokale pizzerian for hente pizza til middag...da slapp jeg lage middag jo!!

huff.... for et liv...

jepp... jeg er sliten....

hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...