Nattinatta Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 redusert stilling etter svangerskapspermisjon som ulønnet permisjon? ltså det første året?
Gjest -<<- Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Det reguleres av to ulike paragrafer. Men om man har barn under ti, har man rett på redusert stilling med mindre det er til vesentlig hinder for arbeidsgiver. Og det skal en hel del til for at det skal kunne regnes som det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå