Gå til innhold

Fineste, og litt rare, komplimentet dere har fått av mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en liten stund tilbake snakket jeg og mannen litt om når vi var yngre, venner osv. Han nevnte at mange av kameratene hans synes det var rart at han ville binde seg til meg så tidlig (han var 18 år, jeg var 16 år), og lurte på om han ikke ville prøve ut litt andre damer også. Så sier mannen: "men da bare sa jeg til dem at, hvorfor skal jeg gidde å kjøre mange stygge ladaer når jeg har en strøken ferarri hjemme?"

Må innrømme at jeg smeltet litt da ja ;-) Selv om jeg normalt ikke pleier å like å bli sammenliknet med en bil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Du er så søt i mørket... Og særlig opp ned!!"

haha :)

Nå er det blitt en frase hjemme hos oss :)

her om dagen ble det tilogmed slengt på "på avstand" :)

Skrevet

en gang jeg sugde han ,sa han at det var den beste blow jobben han noen gang hadde fått ..Må innrømme at jeg ble litt stolt da.hehe

Skrevet

"Du får meg til å føle meg som den syvende far i himmelen!"

hehe.. har ledd godt av den kan dere tro.. ;)

Skrevet

"Du er ikke tykk, bare lodden"

eller

"Du er så pen, bak to fjell i tykk tåke"

Hehe, her i huset er humoren løs og ledig på daglig basis;)

Skrevet

Det skjønne jeg at du gjorde ;-)

Mannen min har sagt at jeg er brennlik Angelina Jolie, og hun er jo ikke akkurat stygg :-) (men synes ikke det selv, så et er sagt)

Skrevet

Vi kjører sammen til og fra jobb, og en gang han hentet meg så var han mutt og i skikkelig dårlig humør. Sa ingenting og reagerte ikke på de tingene jeg sa.

Men fire fem minutter senere så begynte han plutselig å le og synge og vitse og hadde det helt supert. Tullet med meg, som ikke visste hvordan jeg skulle reagere. Så jeg spurte han om hvorfor han var så blid nå når han var i dårlig humør nå nettopp.

Svaret hans gjør meg litt gele enda:

"Vet du ikke at jeg blir glad bare av å være i nærheten av deg?"

:-D

Skrevet

var ikke sammen med han da, men han er far til barnet og var med på pressriene under fødselen min. så sa han: du er til og med den peneste dama jeg har sett selvom du er midt oppi en fødsel. Jeg klarte ikke å svare og tenkte egentlig ikke så mye over det, han hadde tross alt en/to andre damer:P så gadd ikke bry meg men var litt hyggelig kommentar egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...