Gå til innhold

Hvordan glemme en tidligere flamme:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter om dagen. Veldig. For tre år siden hadde jeg en affære med en gutt.. Men etter en stund valgte han bort meg til fordel for jenta han tidligere hadde vært sammen med i flere år. Greit nok, jeg gikk videre i livet mitt jeg. Barn har jeg fått siden og er samboer med barnefar.

Men denne gutten kommer stadig snikende tilbake i livet mitt. I form av sms. Ikke ofte, men noen få ganger å året. Ingen klarer å glemme den andre og jeg får sug i magen bare jeg tenker på han. Min store forelskelse og har aldri følt sånn siden. Ikke en gang med min samboer.

Forholdet jeg er i nå føler jeg er litt dødt. Samboer gjør sine ting og jeg sitter her. På kveldene er det bak hver sin data. Eneste vi er sammen om er å reise bort på besøk til folk - en gang i blandt. Snakker sammen gjør vi stort sett kun når vi er i seng. Jeg føler ikke forholdet gir meg noe om dagen og jeg blir sliten, irritert, innesluttet. Sprudlende meg er rett og slett borte.

Så hva gjør jeg da... Hvordan skal jeg glemme min tidligere stormforelskelse og hvordan skal jeg klare å få mitt nåværende forhold på rett kjøl... Frustrert...

Trengte å tømme meg litt. Føler ikke for å snakke med dette til så mange... Baahh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle tro at det er jeg som har skrevet dette. Jeg har også hatt det slik, og har vel det litt sånn fortsatt. Kjenner det godt i magen når jeg treffer han. Har egentlig ikke noen gode råd å komme med, siden jeg ikke er helt over han selv. Han vil nok alltid ha en spesiell plass hos meg. Men nå etter 5år, er det ikke like sterkt lenger. Jeg tenker ikke på han så ofte, og jeg har ikke den følelsen når jeg tenker på han. Er bare når jeg treffer han, jeg kjenner det litt i magen, men det er ikke slik det var før.

Det som kan være lurt, er at dere kutter all kontakt hvis det er slik at du har lyt til å glemme han. Sms o.l vil nok bare vekke frem igjen følelsene.

Jeg vet det er vanskelig å glemme han. Det at du ikke har det så bra hjemme kan være med å vekke frem følelsene dine for den gamle flammen. Det er ikke lett å vite hva man skal gjøre. Vet bare at tiden har hjulpet meg med å 'glemme' han, selv om det har tatt tid. Men er vel slik med gamle flammer at man ikke glemmer de helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...