Plutselig_gravid Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Har hatt heftig bekkenløsning både foran og bak. Men, i dag kan jeg bevege meg uten antydning til smerte. Snakk om fin bursdagspresang!!!! Nå har jeg radio1 på full guffe og danser i stuen. Regner med jeg er invalid om et par timer eller i morgen. Men det driter jeg i. Dette øyeblikket skal nyyyyytes :):) Lykkeruuuuuus i dag!! :)
Underveis --> Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Er ikke sikkert at det er et blaff heller, vet du. Kan hende at hodet til babyen stabiliserer bekkenet ditt ;-)
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 hei gratulerer med dagen den følelsen fikk eg her på mandagen å mitt holder mål enda
Plutselig_gravid Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2009 Takke takk Har vært skikkelig svimmel og energiløs hele uken så dette var skikkelig opptur altså! hehe, danser enda:) Ha en strålende dag alle sammen!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Gratulerer med dagen!!! )
lillebøllaspringmadrass Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Gratulerer med dagen! Og sånn er det med meg og.. eller er mye bedre enn før ihvertfall, og det er fordi tyngden av barnet stabiliserer bekkenet har jeg fått beskjed om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå