Nattinatta Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 er det mulig å skaffe seg en ny jobb i permsjonstiden, men fortsatt ha permisjon? hehe.. litt klønete fortalt kanskje... har svangerskapspermisjon fra dagjobb i kommunen. nå har jeg sett en stilling som nattevakt, men hvordan stiller jeg meg da? helst ville jeg tatt ulønnet permisjon fra den jobben jeg har nå etter svangerskapspermisjonen min er ute i juni, for så å hatt nattevaktjobben.. Er dette i det hele tatt mulig? Er ikke så inne i disse reglene...
Hilde_85 Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Vet ikke hvordan det er å ta ulønnet permisjon og jobbe i en annen jobb. Men når du er i permisjon og jobber et annet sted så mister du permisjonspengene dine.
Nattinatta Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2009 ok, men kan en beholde jobb?? eltså da kanskje gå tidligere ut i ulønnet permisjon da eller?
lille sprelle Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Du må be om ulønnet permisjon (med grunn) dersom du skal beholde dagjobben din. Du kan ikke jobbe og få foreldreperm.penger samtidig Du kan ev. jobbe halv stilling og få halvparten foreldrepermpenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå