Siljev85 Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Jenta mi på 11 veke har begynt å "tygge" på tunga si, slever en del og er tett i nasa..men er ikkje det litt tidlig?? dette med tenner har eg lite peiling på men ho er ikkje urolig då..
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Heisann! Godt mulig det er tenner, bare følg med på tannkjøttet nede du. Jenta vår er 13 uker på fredag, og her er det to tenner på vei nede! Det startet med at hun begynnte å sikkle masse. Så syntes jeg hun oppførte seg litt rart ved en del av måltidene. Når hun var ferdig med å spise, drev hun stadig og tok tak i puppen og slapp igjen. ()Det er nok fordi det klør.) Ellers smatter hun en del på underleppa og knager på fingrene. Babyen her har heller ikke vært spesielt sutrerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå