Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 11 veke har begynt å "tygge" på tunga si, slever en del og er tett i nasa..men er ikkje det litt tidlig?? dette med tenner har eg lite peiling på :) men ho er ikkje urolig då..

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Heisann!

 

Godt mulig det er tenner, bare følg med på tannkjøttet nede du.

Jenta vår er 13 uker på fredag, og her er det to tenner på vei nede!

 

Det startet med at hun begynnte å sikkle masse. Så syntes jeg hun oppførte seg litt rart ved en del av måltidene. Når hun var ferdig med å spise, drev hun stadig og tok tak i puppen og slapp igjen. ()Det er nok fordi det klør.) Ellers smatter hun en del på underleppa og knager på fingrene.

Babyen her har heller ikke vært spesielt sutrerte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...