oss2=3,snart 4 Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Vi skal ikke vite hva det blir og må tenke på både jentenavn og guttenavn. Vi har jente fra før, og da var navnet soleklart til og med før graviditet. Nå er vi i midlertid mer usikre. Forslag mottas med takk!!
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Ja vi har guttenavn klart, og så å si jentenavn, litt usikker på mellomnavn her. Er i uke 23. Kjøp ei navnebok, eller se på nettet etter navn :-)¨ Er såå individuelt, umulig å foreslå for andre..
EnNySpire:) Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Om det blir gutt har jeg tenkt på Marius eller Christoffer. Om det blir jente har jeg tenkt på Vilde, Thea eller Madelen...Sliter litt med jentenavn, men det blir litt enklere når jeg har sett barnet og når h*n har kommet ut;)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Vi har mange alternativer og tenkt og smakt på alle navnene... Det navnet jeg føler passer best etter å ha "sett" henne på 3D er Aurora... Ellers har vi Nora-Sophie Susanne Lotte Sunniva Christiane Storebror heter Nikolay, og jeg føler Aurora er det navnet som klinger best med navnet hans...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Vi har mange alternativer og tenkt og smakt på alle navnene... Det navnet jeg føler passer best etter å ha "sett" henne på 3D er Aurora... Ellers har vi Nora-Sophie Susanne Lotte Sunniva Christiane Storebror heter Nikolay, og jeg føler Aurora er det navnet som klinger best med navnet hans...
LilleTrille med en tulle Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Ja. Har navnet hennes klart allerede=) Det er Bianca. Hun skal også ha mellomnavn, usikker på om det blir midt etternavn eller et til fornavn. Navn er så spennede=)
Bøtteknott Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Vår skal hete Lasse, etter broren til samboeren min :-) Så svigermor er strålende fornøyd! Men etternavn vet jeg ikke enda, vi er ikke gift så vi har selvfølgelig hvert vårt etternavn. Og vet ikke hva vi velger når vi en gang skal gifte oss.. Så vi er kun på fornavn med babisen.. He he
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 synes Frida,Viktoria og Mina er fine jentenavn.. Guttenavn er det verre med,men er litt svak for Jesper og så synes jeg Mads er litt fint
MorTilMalthe Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Ja, vi har i alle fall jentenavnet bestemt:) Blir det en jente, så blir det Anna, men blir det en gutt er det litt mer vanskelig. Har lyst å kalle ham opp etter min morfar som het Jon, men er ikke helt sikker..... Synes at guttenavn er vanskelig
Perledykkeren Skrevet 5. mars 2009 #11 Skrevet 5. mars 2009 Her er både guttenavn og jentenavn klart og til og med to av hvert. (venter tvillinger). Vi liker spesielle navn og har også det på de to eldste, så her har vi valgt navn som ingen eller få i Norge har idag. De to eldste heter forøvrig: Nathaniel og Chantelle Venter spent på UL og å få vite kjønnene for det blir første gang vi tar en snik titt. med de to første ante vi ikke hva vi fikk før vi hadde de i armene
snellapella Skrevet 5. mars 2009 #12 Skrevet 5. mars 2009 Ja, vi har tenkt navn , både vi og storebroren... Han heter Imre Kornelius , så vi må ha noe som passer til det.. Akkurat nå er det enten Alma Simonie eller Alva Simonie. Storebror mener Alva Helèn, men det er mitt mellomnavn...
Faen Skrevet 8. mars 2009 #13 Skrevet 8. mars 2009 Det blir nok en Caspian. Vi har en Carosander fra før, så vi måtte ha et sjeldent navn som passer til storebrors.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2009 #14 Skrevet 8. mars 2009 Etternavnet er helt klart. Det blir det samme som storebroren sitt; dvs mannens navn som mellomnavn og mitt siste etternavn som siste etternavn. Det er et bra etternavn. Fornavn funderer vi masse på. Vi får mest sannsynlig jente, så prøver å skaffe oss en del alternativ. Har funnet hvertfall en 2-3 som er ok.
Strangers out of Blue Skrevet 8. mars 2009 #15 Skrevet 8. mars 2009 Vi får en gutt, så vi har to navn som utmerker seg. For tiden er det Dennis og Daniel som utmerker seg, men... Det er godt mulig at det blir noe helt annet, når vi ser guttungen på orntli`.. Kan jo godt hende at det ikke er en Dennis eller Daniel i det hele tatt. Vanskelig gitt.
Staark Skrevet 8. mars 2009 #16 Skrevet 8. mars 2009 Jeg har igrunnen slått meg litt til ro med navn. Vi har ikke bestemt noe ennå, men jeg kjenner på meg at jeg vil ha navnet som var tiltenkt nr 1. Det er ett navn som matcher resten av familien, spesielt barn nr 1, og det navnet blir for meg bare finere og finere. Sliter med en person i slekten som HELE tiden skal fortelle (spesielt) meg hvor stygt h*n synes dette navnet er (-skal sies at vedkommende ikke likte navnet til barn nr 1 heller, men elsker det nå). Mannen lar seg dessverre påvirke av denne negativiteten (-selv om han likte det veldig godt han også). Jeg håper vi ender opp med det navnet likevel.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. mars 2009 #17 Skrevet 8. mars 2009 Samme som sist, hatt navnet klart siden ul da vi ville vite hva det ble. Venter en jente som skal hete Marte.
Mamma_til_isabella Skrevet 8. mars 2009 #18 Skrevet 8. mars 2009 Vår lille tulle skal hete Isabella..... Ellers liker jeg navn som: Linnea Frida Josefine og Lucas Sander Jonas Oliver Sebastian
*toppris* Skrevet 8. mars 2009 #19 Skrevet 8. mars 2009 her er jentenavnet klart:) men er det en gutt der på ordinær ul må vi i tenkekroken:) rart det der, pga føler det er en gutt, men ønsker jente... (har gutt fra før)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå