Gå til innhold

Fra vinter til vår til vinter!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære har vært på egotur til Kiel. Dro fra snødriv... ankom Tyskland med vår i luften! Så herlig! Mild temperatur og grønt gress...sukk...

Tilbake til vinter i løpet av noen timer:=/

 

Vi har brukt våre 2 dager med alenetid på fornuftig måte:

Soving og spising!!! Kan man ønske seg mer????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmmmmm det hørtes deilig ut:-)

 

Vi tok bare en tur til Kristiansand, men der stod snøklokkene og tittet på oss allerede:-)

 

Soving og spising, i ro og fred......til og med varm mat...., nei man kan ikke ønske mer;-)

Skrevet

Hørtes deilig ut =))

 

Eneste turen jeg har hatt er på butikken,hehe...

Her er snesmeltinga i full gang.Såpeglatt overalt.Er man heldig stopper man med postkassa når man sklir ut for å hente ved.

Skrevet

Våren er deilig:) Tenk vi er faktisk startet på våren nå, her på vestlandet hadde vi faktisk 8 varmegrader og litt sol, skjønt. Hørtes deilig ut med vår tur:))

Hehe ser for meg hun som prøver og holde seg fast i postkassa:))

Skrevet

Hørtes ut som en deilig helg og akkurat hva flere kunne ha trengt ;-)

Skrevet

Så herlig :-) Deilig med litt alene voksentid, og det høres ut som dere er flink å pleie forholdet ;-)

Skrevet

Så herlig!! Til tross for vinterhjemkomst, mener jeg...

 

Neste helg er det vår tur! Karopappa skal være med på spillejobb, så da blir det vel også soving og spising og...... litt party?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...