Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Skjønner ikke dette jeg. Jeg bruker billigtester's eggløsningstester, Men når jeg får positivt utslag pleier jeg å stikke en CB nedi samme urinprøve for å bekrefte at den faktisk er positiv . Idag fikk jeg et positivt svar på billig-testen, og derfor skulle jeg skjekke med en CB-digital, men den ble negativ, men når jeg tok ut testpinnen var der 2 skikkelig sterke streker, så nå er jeg i tvil, tok ennå en el-test med 6 timers gammel urin etterpå som ble negativ med skyggestrek, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tru . Er forresten på dag 14 i en 36dagerssyklus
oneLone Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Altså, jeg testet HELE mnd med CB digitale tester. Og testet med billigstrimmler rundt EL, først negative, men de ble postive sammen i to dager. Både CB og billigetesten. Men på Eldagnr 3 så viste billigstrimmel positiv mens CB negativ. Vet ikke helt sjøl..Første gang jeg brukte billigstrimmel denne mnd. Forvirrende, jeg stoler 100% på testene for jeg aner ikke selv med å regne ut til EL pga ustabil syklus, og jeg kjenner ikke på kroppen når EL kommer. Men jeg stolte på billigtesten! kjør på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå