:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 jeg har gått opp en del, tror det er studentlivet som tærer på. ihvertfall jeg får ikke på meg store deler av buksene og skjørtene mine mer. altså jeg er ingen tykk person ca 65 kg og 177 høy. men jeg kan A) innse at jeg ikke er 19 år mer og si "ok det er greit og gå opp litt" og kjøpe nye klær si at jeg vil være som jeg var og trene mer og ikke kjøpe nye klær jeg er ikke noe mer eller mindre misfornøyd nå en før, har ikke en gang merket det før jeg begyne og ikke få på meg klærne... hehe så hva ville dere gjort?
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Hm, jeg går for en AB. Innse at man blir eldre og dermed mister pikekroppen, men samtidig trene og leve sunt for å opprettholde en sunn og frisk kropp. Men jeg bør vel leve som jeg preker... har lagt på meg 7 kg på 5 mnd og i stedet for å gjøre noe med det, så sutrer jeg over sofakiloene, nekter å kjøpe større klær, legger planer for trening og kosthold, men gjør egentlig ingenting... hehe
Norwegian by injection Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 B....ikke noe god unnskyldning at ikke du er 19år lenger...man kan være slank og i form uansett alder ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er snart 39 og har nå tatt et valg om at jeg ikke vil være førti,feit og ferdig:-) Så her er jeg i full gang med både kostholdomlegging og trening. Og det funker det altså:-) Kjøper man større klær, har man liksom passert the point of no return:-) Men vekten din er ikke avskrekkende og det er lettere å gjøre noe med det før det blir uoverkommelig. Litt trening gjør jo kroppen fastere også:-)
Gjest Siklerotte Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Tja, du har ikke vondt av trening - så hvorfor ikke. Men du trenger ikke nødvendigvis å ha et ønske om å komme tilbake til der du var. Bare trene litt;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2009 hehe... bare trene litt kan jeg får til.... hehe jeg trodde virkelig at dere ville si at jeg fortjente nye klær... haha
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Ja nye klær fortjener du, bare du ikke kjøper noe å vokse i lizzom:-D
Tøysetipp Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Jeg bruker å si til mine venninner som fortviler at de må innse at graviteten vil komme, rynkene vil forme ansiktet og at alderen bare er et sjarmerende tall. Tenk mindre - lev mer. Carpe diem. Hilsen en som også er preget av studenttilværelsen;-p
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2009 hehe.. jeg skal love at jeg ikke kjøper noe å vokse i... hehe og jeg er slettes ikke feit altså.. hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2009 hehe... ikke sant.. hehe.. lenke mindre og leve mer har alltid fungert fint.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå