Gå til innhold

Glamourjentene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere sagt visst gubben absolutt skal se "glamourjentene" på Tvnorge på Torsdag? Litt teit at jeg blir irritert eller... jeg har ikke sagt noe da men...

Hva synes dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg sagt :Kos deg :)

Skrevet

Jeg hadde blitt irritert, men nå er jeg sjalu av meg.

Skrevet

Det er ikke hans typer jenter, han ser nok heller på noe annet. Helt greit for meg.

Skrevet

Ja da fikk han vel kose seg da, er det programmet om Rask models?

Det er sikkert veeeeeldig intressant:)

Skrevet

da hadde jeg sagt: "flott:) da kan vi se sammen;)" Jeg har helt ærlig tenkt å se på dette, ihvertfall en episode. Ble veldig nysgjerrig når jeg så på reklamen... og hvis gubben vil se, så hadde det brydd meg fint lite;) Jeg vet at øya er til for å se med;)

Skrevet

Går ut i fra at det er Helene Rask programmet du mener... det er ihvertfall det som begynner på torsdag...

Hadde vært helt greit for meg, men jeg hadde ikke giddet å sett det!

Skrevet

Aldri i historien har det vært mer søppel-TV i Norge. Og nordmenn er jo landet med mest hønsehuer og da. De benker seg foran TV og sluker alt rått. Trusehumor, sladder, sex og intriger. Yammi! Kvelden er reddet.

Get å life!!!

Skrevet

Så enig med deg over her!! Jævla søppel.... GET A LIFE!

Skrevet

Vet du- det hadde ikke brydd meg det grann, annet enn at jeg hadde begynt å lure på hans intellektuelle kapasitet. Kunne aldri blitt sjalu på noe sånt, brødhuer med airbager til pupper og utbleka hår er virkelig ingen trussel i vårt forhold. Dessuten er det bare på tv!

Når det er sagt ville min mann aldri sett på noe sånt, han synes alt av reality er helt fælt, akkurat som jeg gjør. Gudskjelov!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...