Gå til innhold

168 og 62 kilo.. Feit eller fin...?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin :)

Skrevet

Sikkert helt fin. BMI på 21,9 = normalvekt.

Skrevet

Ikke feit i alle fall, men vekt og høyde sier jo ikke noe om man er fin. Dvask kan man også være.

Skrevet

Du er helt fin:-)

 

Ble overrasket da jeg så BMI din, for da må de i løpet av de siste årene ha justert på verdiene for hva som er normal kroppsvekt. Jeg er 170 og 67 kg. Husker jeg sjekket bmi da dette kom for en del år siden og da var jeg overvektig! Og jeg er langt fra overvektig, masse muskler og lite fett :-)

Skrevet

høres veldig bra ut det. personlig så liker jeg at damene har litt form på kroppen og ikke er bare skinn og bein. type 170 og 40 kg. er ikke min greie det.

Skrevet

Fin!

 

Men jeg er feit, jeg er 160/62...:s

Skrevet

Jeg er 1.68 og 62 kilo, veldig fonøyd med det:) For et år siden var jeg nede i 50 kilo, gikk så mye ned etter fødsel og amming, det var pyton!

Skrevet

Definitivt ikke feit! : ) Høres ut som en helt ideell vekt spør du meg!

Skrevet

fin:) Men proposjener har noe å si og da;) Men vektmessig har du alle muligheter til å være fin og flott:)

Skrevet

Det kommer vel an på beinbygningen din. Jeg er 173 og 62, og har litt ekstra fett. Men ikke feit.

Skrevet

Alt annet enn feit!

Selv er jeg 162 cm og veier ca 64-67 kg, og jeg er ikke feit. Ser på meg selv som normail.

Skrevet

Jweg er 167 cm og 71 kg, og er faktisk helt normal. Så HI, du må være ganske OK, da. ;-)

Skrevet

Jeg er 168 og veier 58kg. Synes jeg har litt for mye på magen, så holder på å slanke meg ned til 55.

Skrevet

Kan være veldig fint :-). Jeg er 1.68 og ser best ut på 57 kg.

 

Her har sammensetningen av fett og muskler alt og si. Jeg veier i dag 64 kg og er fleskete.

Skrevet

Helt fin =)

Hadde ikke gjort noe om du vegde mer heller :) Det er kjempefint med damer med litt former =)

Skrevet

Feit!!! Ærlig talt..55 kg burde holde i massevis, med tanke på den høyden din..Blir faktisk kvalm av å tenke på vekta di i forhold til høyden din..æsj..hvordan klarer du det? Trener du ikke?!

Er 167 og veier 52 kg. Kunne ikke falle meg inn å veie noe mer enn maks 53 kg!!

Skrevet

Jeg er 170 cm og veier 56, det holder for meg siden jeg er spedbygd. Synes det blir litt tåpelig å spekulere i slikt på nett, det er jo 100% individuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...