Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Sikkert helt fin. BMI på 21,9 = normalvekt.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Ikke feit i alle fall, men vekt og høyde sier jo ikke noe om man er fin. Dvask kan man også være.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Du er helt fin:-) Ble overrasket da jeg så BMI din, for da må de i løpet av de siste årene ha justert på verdiene for hva som er normal kroppsvekt. Jeg er 170 og 67 kg. Husker jeg sjekket bmi da dette kom for en del år siden og da var jeg overvektig! Og jeg er langt fra overvektig, masse muskler og lite fett :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 høres veldig bra ut det. personlig så liker jeg at damene har litt form på kroppen og ikke er bare skinn og bein. type 170 og 40 kg. er ikke min greie det.
Vilja<3 Skrevet 4. mars 2009 #12 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er 1.68 og 62 kilo, veldig fonøyd med det:) For et år siden var jeg nede i 50 kilo, gikk så mye ned etter fødsel og amming, det var pyton!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #13 Skrevet 4. mars 2009 Definitivt ikke feit! : ) Høres ut som en helt ideell vekt spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #14 Skrevet 4. mars 2009 fin:) Men proposjener har noe å si og da;) Men vektmessig har du alle muligheter til å være fin og flott:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #16 Skrevet 4. mars 2009 Det kommer vel an på beinbygningen din. Jeg er 173 og 62, og har litt ekstra fett. Men ikke feit.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #17 Skrevet 4. mars 2009 Alt annet enn feit! Selv er jeg 162 cm og veier ca 64-67 kg, og jeg er ikke feit. Ser på meg selv som normail.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #20 Skrevet 4. mars 2009 Jweg er 167 cm og 71 kg, og er faktisk helt normal. Så HI, du må være ganske OK, da. ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #21 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er 168 og veier 58kg. Synes jeg har litt for mye på magen, så holder på å slanke meg ned til 55.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #22 Skrevet 4. mars 2009 Kan være veldig fint :-). Jeg er 1.68 og ser best ut på 57 kg. Her har sammensetningen av fett og muskler alt og si. Jeg veier i dag 64 kg og er fleskete.
Lilli med småtrolla Skrevet 4. mars 2009 #23 Skrevet 4. mars 2009 Helt fin =) Hadde ikke gjort noe om du vegde mer heller Det er kjempefint med damer med litt former =)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #24 Skrevet 4. mars 2009 Feit!!! Ærlig talt..55 kg burde holde i massevis, med tanke på den høyden din..Blir faktisk kvalm av å tenke på vekta di i forhold til høyden din..æsj..hvordan klarer du det? Trener du ikke?! Er 167 og veier 52 kg. Kunne ikke falle meg inn å veie noe mer enn maks 53 kg!!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #25 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er 170 cm og veier 56, det holder for meg siden jeg er spedbygd. Synes det blir litt tåpelig å spekulere i slikt på nett, det er jo 100% individuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå