Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna mine har 3 onkler og 3 tanter

håper på at de får en fetter eller ei kusine snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jentene våre har 3 tanter og 2 onkler.

Eldstejenta på 4.5 år forguder sin kule single tante, hehe:)

Vi har ikke så mye kontakt med det ene tante/onkelparet på grunn av at de er mye yngre enn oss.

Det siste paret har unger, og den minste av dem er jevngammel med vår eldste, så dem har vi en del kontakt med.

Det er nok tanten som er singel og barnløs vi har mest kontakt med:) Hun er også den store favoritten til jentene, og hun elsker dem:)

Skrevet

På pappan sin side har han 1 tante, 1 onkel, 1 kusine og 1 fetter..

På min side har han 1 tante, 1 onkel og 1 fetter..

Skrevet

2 tanter og 3 onkler +2 inngifte

6 søskenbarn

Skrevet

gutten min har to onkler og to tanter, og tre søskenbarn.

Skrevet

Barna mine har 4onkler ialdren 22-27år.

Ingen tanter eller søskenbarn.

Skrevet

Hun har tre onkler og fire tanter, tre kusiner og to fettere på USA-siden av Atlanteren, en tante og en onkel, to kusiner og to fettere på den norske siden.

De fleste av dem er ikke større enn at de kan leke med henne på omtrent hennes nivå, og det er bra, for hun har ingen søsken.

Skrevet

Å forklare seg presist er alltid en fordel. Jeg mente at de fleste av SØSKENBARNA er i lekealder - alle tantene og onklene er godt voksne, selv om de godt kan leke litt, de også :-)

Skrevet

1 tante på 20 uten mann og barn

1 onkel på 30 med samboer og bonusbarn på 13

Skrevet

Tante og onkel -2kusiner,1fetter.

onkel uten barn enda.

Skrevet

Tøysetipp: Din har jo 3 onkler, bare så det er sagt;)

Vår har 2 tanter og 1 onkel, 2 kusiner og 2 nevøer.

Skrevet

Sønnen vår har fire tanter + min søsters samboer, som vel må regnes som onkel? Han har også ett søskenbarn.

Jeg håper på flere søskenbarn etterhvert, jeg hadde så utrolig mye moro med mine mange søskenbarn da jeg var liten, og synes det er et privilegium å ha en stor familie.

Skrevet

I såfall har hun 4 onkler.. da-ah.. Jeg tok ikke med de inngifta.

Godt du prøver å ha oversikt da;-p

Skrevet

Ja, jenta vår på snart 2,5 år har 2 tanter og 2 onkler. Hun har 3 fettere (som er 18, 21 og 24) så de er jo voksne da, men synes nå alikevel det er stas med den lille kusinen sin. Også har hun 2 kusiner som er 10 og 13 og det er hennes store heltinner her i livet. De leker så bra sammen atte:)

Alle fetterene og kusinene er på min side av familien. Søsteren til mannen min har ingen barn, men det går vel ikke all verdens av tid før det kommer noen små fettere eller kusiner der heller;)

Skrevet

La meg se:

På min side (de vi har mest kontakt med) : 1 tante, 1 onkel, 2 kusiner og 1 fetter

På hans side: 1 tante, 2 onkler, 3 kusiner og 4 fettere( som igjen har 7 barn som er på Tulla sin alder).

Jeg måtte telle opp litt nå,har lite kontakt med de på hans side.

Tror nok jeg hadde savnet det vist ikke de var her, og jeg vet at Tulla elsker tanta og onkelen sin( mine søsken) og barna de sine.

Savner egentli litt å ha bedre kontakt med di på hans side, men er ikke så lett :) Prøver jo å treffe de inni mellom, men blir alt for sjeldent!

Husker bare selv når jeg vokste opp, var kjempe stas me tanter, onkler og søskenbarn :) Og vi var ofte samlet alle mann..

Skrevet

Mine barn har 3 tanter og 1 onkel + 2 onklar til som er inngift, dei kallar dei for onkel. Dei har 8 søskenbarn fra fire uker til 17år.

Eg har veldig mange tanter og onklar og søskenbarn og hugsar godt det vennskapet me hadde sammen. Håpar mine barn kan få eit like godt forhold til sine søskenbarn som det eg har!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...