Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 ...bare lar ungen ligge i senga til hun sovner nå? Hun er 18 mnd, og trenger jo å sove på dagen. I dag har hun tydeligvis ikke lyst, så hun ligger inne i senga og snakker med seg selv. Sutrer litt innimellom, men ikke noe grining. Synger bæ bæ lille lam som vanlig, og høres ut som hun er i godt humør. Men nå har hun jo lagt der i over en time da... En eller annen gang må hun jo sovne? Hun pleier egentlig å legge seg tidligere, men sov til 08 i dag (var våken 2 timer i natt). Det går vel fint det, så lenge hun ikke gråter? Huff, føler jeg overlater henne helt til seg selv der inne, og innbiller meg at hun blir lei seg...=P
Stratos med 3 barn Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Hun er vel ikke lei seg før hun gråter vel?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Hehe, nei, men jeg er gravid og hormonell vettu. Overvurderer ungens følelsesliv kanskje? =P
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Hehe, da kan jeg garantere at hun holder på å kubbe i 5-tiden og lager et rabalder uten like i kveld...=P Nå ble det stilt ihvertfall, kanskje hun sovnet nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå