Gå til innhold

Er jeg stygg hvis jeg...


Anbefalte innlegg

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

...bare lar ungen ligge i senga til hun sovner nå? Hun er 18 mnd, og trenger jo å sove på dagen. I dag har hun tydeligvis ikke lyst, så hun ligger inne i senga og snakker med seg selv. Sutrer litt innimellom, men ikke noe grining. Synger bæ bæ lille lam som vanlig, og høres ut som hun er i godt humør.

Men nå har hun jo lagt der i over en time da... En eller annen gang må hun jo sovne? Hun pleier egentlig å legge seg tidligere, men sov til 08 i dag (var våken 2 timer i natt). Det går vel fint det, så lenge hun ikke gråter? Huff, føler jeg overlater henne helt til seg selv der inne, og innbiller meg at hun blir lei seg...=P

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er vel ikke lei seg før hun gråter vel?

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Hehe, nei, men jeg er gravid og hormonell vettu. Overvurderer ungens følelsesliv kanskje? =P

Skrevet

Kanskje ho ikke er trøtt i dag? :)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Hehe, da kan jeg garantere at hun holder på å kubbe i 5-tiden og lager et rabalder uten like i kveld...=P

Nå ble det stilt ihvertfall, kanskje hun sovnet nå?

Skrevet

Sovnet hun?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...