Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Jeg lurte på om jeg skulle feire bursdagen min lørdag den 14.mars, og lurte på om jeg skulle la lille gullet mitt overnatte hos mormoren sin..(som hun har sett nesten daglig siden hun kom til verden, vi har også sovet der begge to i flere anledninger) Hun er altså ca 12 uker da hun evnt. skal på overnatting..syns dere dette er greit liksom?? er så veldig usikker, men vet at de hadde kost seg tenkte å levere hun opp der da i 7 tiden lørdagskvelden og hente hun igjen seinest 12.00 dagen etterpå..kom gjerne med innspill!!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Hun får forresten mme, og sover gjerne 8 timer i strekk på natten. solstrålen HI
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Så lenge du og jenta er trygg på bestemor og hun får mme ser jeg ikke det som noe problem. Ungen kommer nok til å ha det helt fint, det er jo bare snakk om litt over et halvt døgn. De kommer sikkert til å kose seg :-)
blond Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Bare for å være sikker ville jeg ikke vært lenger borte enn et par timers kjøretur, men ellers ser jeg ingen grunn til å ikke feire bursdagen og sende datteren din på overnatting! Gratulerer med dagen litt på forskudd!
lillebøllaspringmadrass Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Jeg synes ikke at så små barn skal være noe annet sted over flere timer enn hos mamma og pappa, så sant de ikke må. Og bursdagen din er ikke noe som ikke kan ventes med til neste år når hun er eldre. Jeg hadde ikke gjort det selv, Men nå har jeg amma til de har vært 1,5 da.. og ikke vært vekk fra de om natta om jeg ikke har måtte pga sykdom o.l. før etter det. Så for meg har det vært en praktisk ting og. Men jeg hadde ikke klart det uansett jeg. Helt ærlig, nei å feire din egen bursdag er ikke grunn nok til å sette barnet vekk som 12 uker gammelt. Men jeg vet om venninner av meg som og har brukt Mme som har hatt barnevakt et helt døgn når barnet har vært 3 uker gammelt fordi noe skulle feires.. Jeg liker det ikke, men synes ikke de er dårlige mødre. Men jeg må si jeg ikke fatter hvordan de greier å kose seg og slappe av når de er et annet sted enn barnet når det er hvertfall under 6 mnd. Selv klarer jeg ikke det. Men vi er forskjellige, så du får velge det som føles riktig for deg.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 folk mener forskjellig her ja..mamma bor bare ti min gåavstand fra oss, så det er jo ikke langt mener ikke å bruke det at jeg har bursdag for å komme meg ut å feire, men må ærlig innrømme det hadde vært gøy! HI
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Hadde samme problemet, men fant ut at jeg skulle utsette feiringen av bursdagen min noen måneder i stedet for å ha barnepike til ham når han er så liten. Hadde ikke det vært ett alternativ da? Men nå har jeg ikke ute siden jeg fikk førstemann for 2 og ett halvt år siden altså:-)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 ja, men som jeg sier, så gjør du det som føles best for deg altså. Men som den hønemora jeg er så hadde jeg ikke klart det:) Og du ba om våre meninger. Ser de fleste synes du skal gjøre det. Så er nok jeg som er litt pysete og frynsete i mammanervene
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #10 Skrevet 4. mars 2009 Reis ut å ha det kjekt! Jeg gjorde det samme når småen var på samme alder, men jeg drakk ikke da. Det venten jeg ett år med. I tilfelle noe skulle skje, så hadde jeg latt være å drikke hadde jeg vært deg, men kom deg ut å ha det moro for det om:) Ikke ha dårlig samvittighet, men ikke gå i fellen som jeg, min sønn har jo søren meg blitt mer glad i bestemora enn meg! hehe:P Griner når vi skal dra derifra! Å hun har hatt han ca ei natt i måneden bare:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #12 Skrevet 4. mars 2009 ja, selfølgelig, skjønner godt at du er hønemor altså ser jo godt vi er forskjellige. men kan godt vente noen mnder til, ville egentlig bare høre hva dere hadde gjort HI
blond Skrevet 4. mars 2009 #13 Skrevet 4. mars 2009 Finn din egen grunn til å ikke feire bursdagen din, at andre er hønemødre er jo ingen grunn for at du ikke skal feire dagen din. Er det egentlig noen grunn til å vente?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #14 Skrevet 4. mars 2009 til 13.49: sant det, jeg lurer jo forsatt på om jeg skal ta en tur. evnt kan jo mamma komme til meg , så kommer jeg etter noen timer..får se hva som skjer:) Hi
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #15 Skrevet 4. mars 2009 Jeg ser absolutt ikke problemet, moren din kan jo bare ringe om det skulle være noe. Mine barn har sovet hos besteforeldre da de var så små, de har ikke tatt noe skade av det akkurat.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 4. mars 2009 #16 Skrevet 4. mars 2009 Så lenge du stoler på mammaen din og du føler deg komfortabel med det, så syns jeg du skal kose deg som bare det:) Men kanskje ikke bli full, er kjedelig hvis noe skjer å du ikke kan gjøre noe fra eler til fordi du ser dobbelt... Barnet tar ikke skade av å være hos bestemoren sin:) Det er kos uten like:) Og tenk så kos det er for bestemor at du overlater det dyreste i verden til henne:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #19 Skrevet 4. mars 2009 om du føler deg "klar " for d syns jeg ikke d er noe i veien me d. så legne d ikke bi en vane om du skjønner.. syns at du skal koz deg litt. så har du jo mobil og kan bi kontaktet når som helst og ungen skulle trenge deg. Men jeg må si jeg ikke er for at mødre skal levne ungen hver helg ho mormor for å dra på fest og slik. men skulle bare mangle at man ikke skulle kunne feire bursdagen sin. Du trenger jo ikke å drikke mye får å koz deg å ha d gøy. gratulerer me bursdagen din som kommer.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #20 Skrevet 4. mars 2009 Hvis du slapper av og har det greit ser jeg ingen problemer! Kos deg og gratulerer med dagen. Jeg var så utslitt når ungen min var så liten (han gråt hele tiden) og da ble det annerledes. Men hvis du har ei lita som sover og spiser mme ser jeg ikke problemet.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 4. mars 2009 #21 Skrevet 4. mars 2009 Jeg ser ikke noe problem med det dersom du orker det selv. Dersom du er usikker trenger du jo ikke drikke deg snydens og kanskje du til og med kan låne en sofa hos moren din og sove på.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #22 Skrevet 4. mars 2009 Jeg skal ha besøk av en vennine den lørdag også, så da kan itilfelle mamma komme å sitte barnevakt her, dersom jeg ombestemmer meg på hele overnattingen.. jeg har det kjempefint, hun sover fra 22.30-06.30, da er det mat, og sover igjen fra 07.00 til ca 10.30, så jeg lider IKKE av søvn mangel..tror nok jeg har vært heldig:) tror jeg har bestemt meg for å ta en liten tur ut da, men om jeg drikker litt blir det max 1-2 glas rødvin, ikke noe store greier HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå